Co je třeba vědět o HelpDesku v Easy Projectu

Datum:5/10/2022
Délka:7 minutes
Autor:Lukáš Beňa
Sdílet:

Technologie se vyvíjí a odborníci uvádějí na trh stále nové a inovativní nástroje. Systém HelpDesk se používá napříč globálním trhem za účelem zefektivnění služeb zákazníkům. Nasazení HelpDesku podporuje jak interní, tak i externí klienty a zákazníky.

Pomáhá řídit a sledovat činnosti a úkoly podle požadavků zákazníků. Koneckonců rozhodovací proces vychází z cílů společnosti, mezi něž patří uspokojení potřeb zákazníka.

Easy Project funguje také jako systém HelpDesk, který podporuje pracovníky zákaznické podpory při odstraňování problémů, pochybností a otázek zákazníků a automatizuje obchodní tok. Easy Project nabízí ticketovací systém. Tato aplikace umožňuje pohodlnou komunikaci mezi vámi a vašimi zákazníky, takže zákazníci mohou plnit své potřeby a požadavky.

Easy Project je všestranný a efektivní nástroj obsahující různé funkce a vlastnosti. Všechny tyto funkce mohou podpořit vaše podnikání a zaměstnance. Na aplikaci se při hledání obchodního řešení může spolehnout téměř každý obor. Umožňje posunout proces řízení na vyšší úroveň a ušetřit spoustu drahocenných zdrojů.


Výhody používání Easy Projectu jako HelpDesku


1. Vytváření insightů

Easy Project vám umožní generovat insighty (poznatky), které vám pomohou zlepšit zákaznickou zkušenost. S rozvojem technologií se zvyšuje konkurence téměř v každém odvětví. Jistě chcete porozumět svým zákazníkům, abyste mohli naplnit jejich potřeby a udržet se na trhu. Insight vám pomůže zlepšit cestu vašeho zákazníka prostřednictvím dostupných dat, která můžete chytře využít, i celkové zákaznické zkušenosti.

Díky informacím o zákaznících mohou vaše marketingové týmy vytvářet strategie a zacílit na cílovou skupinu na základě správných dat a znalostí. Když znáte chování a záliby zákazníků, máte větší šanci je zaujmout. Webové stránky elektronických obchodů dnes využívají velká data (big data) k rozvoji svého zákaznického dosahu.

Panel operátora HelpDesku v Easy Projectu

Panel operátora HelpDesku v Easy Projectu


2. Interakce se zákazníky

Špičkové organizace se zaměřují především na zlepšování zákaznické zkušenosti prostřednictvím interakce se zákazníky a porozumění jejich chování. Easy Project vám pomůže udržet kvalitu produktů a služeb prostřednictvím strategií a interakcí se zákazníky. Prostřednictvím ticketovacího systému v Easy Projectu můžete porozumět problémům svých zákazníků.

Zjistíte také, jaká je vaše výkonnost na trhu, takže budete moci lépe definovat změny, které je nutné provést k vylepšení vašeho podnikání. Easy Project vám pomůže snadno komunikovat se zákazníky, abyste mohli získat poznatky a zlepšit efektivitu.


3. Kategorizace žádostí

Easy Project vám pomůže kategorizovat požadavky a problémy zákazníků a přiřadit je jednotlivým zaměstnancům, aby mohli včas reagovat. Jde o jednu z hlavních funkcí systému Easy Project HelpDesk. Tato aplikace vám pomůže přizpůsobit systém ticketů podle vašich požadavků a definovat kategorie. Kromě toho můžete zajistit, aby všichni zástupci reagovali včas, a to pomocí funkce sledování času v Easy Projectu.


4. Doba odezvy

Pokud zástupci reagují na zákazníka v reálném čase, zvýší se úroveň jeho spokojenosti. Easy Project je webová aplikace s rychlou a spolehlivou službou ticketingu. Díky správně přizpůsobenému modelu a pracovní struktuře mohou vaši zástupci reagovat na požadavky a potřeby zákazníků přesně a v kratším čase. Můžete však sledovat dobu odezvy pro každý jednotlivý dotaz či požadavek a zefektivnit tak proces ticketingu.


5. Zlepšení efektivity

Funkce Easy Project HelpDesk také zlepšuje zaměření zaměstnanců na zvolenou problematiku. Kromě toho můžete kategorizovat odpovědi zákazníků. Bez HelpDesk softwaru, jako je Easy Project, nezvládnete spravovat a sledovat všechny problémy a požadavky. Pracovní zátěž nebude mezi zaměstnance rozdělena rovnoměrně a nebudou moci řádně pracovat. To povede ke zpoždění v době odezvy a zákazník nebude spokojen.


6. Data v reálném čase

Easy Project je webová aplikace s otevřeným zdrojovým kódem. To znamená, že software umožňuje ovládat systém prostřednictvím online připojení. Všechna data jsou uložena v cloudu a vy se nemusíte starat o jejich ruční ukládání. Proto jsou všechny vaše odpovědi zákazníkům k dispozici v reálném čase. Kdykoli váš zákazník vytvoří ticket, problém bude přiřazen vašemu zástupci, který bude moci okamžitě reagovat. Tím se sníží pracovní zátěž zaměstnance a rychle se řeší problémy vašeho zákazníka.


7. Hladká a rychlá řešení

Easy Project je uživatelsky přívětivý a pokročilý nástroj. Rozhraní je rychlé a plynulé, takže můžete snadno komunikovat se svými zákazníky a klienty. Jedná se o webové řešení s cloudovým systémem, což z něj činí jednu z nejpokročilejších možností, kterou si můžete vybrat. Díky neomezenému vytváření tiketů navíc výrazně zefektivníte interakci mezi zákazníkem a zástupcem zákaznické podpory.

Nastavení HelpDesku v Easy Projectu

Nastavení HelpDesku v Easy Projectu


8. Lepší kvalita služeb zákazníkům

Pokud všechny vaše obchodní úkoly a činnosti probíhají prostřednictvím rychlých a spolehlivých nástrojů v Easy Projectu, mohou vaši zástupci lépe komunikovat se zákazníky a zajistit tak lepší kvalitu služeb zákazníkům. Tím se zvyšuje úroveň spokojenosti zákazníků. Mnoho podniků nedokáže reagovat na dotazy zákazníků kvůli neefektivní organizaci činností. Easy Project vám však pomůže spravovat všechny projekty a úkoly podle přizpůsobeného modelu s více uživateli a odpovědnostmi.


Závěr

Pomocí Easy Projectu můžete zvládnout komunikaci se zákazníky na jedničku. Nejlepší na tom je, že každý vytvořený ticket můžete přiřadit různým zástupcům v závislosti na jejich odbornosti nebo pracovním vytížení. To znamená, že všechny dotazy a problémy zákazníků projdou správným kanálem ještě před vlastní komunikací se zástupci zákaznické podpory.

Easy Project není pouze HelpDesk aplikace, ale nabízí různé funkce a nástroje, které vám umožní řídit obchodní aktivity. Tato aplikace je známá především díky svým schopnostem řízení projektů a sledování úkolů. Díky sledování času navíc motivujete agenty a zaměstnance, aby se soustředili na své úkoly a zvýšili produktivitu.

Pokud operace probíhají podle systému a vše je pod kontrolou, můžete zaručit efektivitu a výsledky. S těmito funkcemi vám pomůže webová aplikace Easy Project. Tato aplikace také obsahuje bohatou podporu funkcí, takže můžete provádět více činností a úkolů na jediné platformě a nemusíte vynakládat prostředky za další časově náročný software pro všechny důležité funkcionality.

Plně vybavený software pro moderního projektového manažera? Easy.

Mějte všechny důležité nástroje pro dokonalé plánování, správu a kontrolu projektů v jediném softwaru.

Založte si Easy Project zdarma na 30 dní

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy