Helpdesk
Easy Project nabízí kompletní Helpdesk řešení integrované s řízením projektů, zdrojů, financí a CRM. Help Desk je ideálním rozšířením pro poskytování zákaznické podpory po dodání projektu.
Statistiky pro Helpdesk
Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika Helpdesk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.
Komplexní nastavení Helpdesk
Přizpůsobte si Helpdesk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.
Klíčové funkce:
-
Definice SLA: řazení, opětovné odeslání, generování e-mailů
-
Projekt Helpdesk nastavený pro všechny lístky
-
Odeslání aktualizací lístků na externí e-mailové adresy
-
Šablony pošty
-
Upravování záhlaví a zápatí
-
Automatická aktualizace lístků
-
Pole "vlastník lístku" uchovává informace o odpovědném agentovi pro úspěšné konečné doručení řešení
-
Poslat rychle e-mail zákazníkovi ze šablony
Panel Helpdesk
Správce Helpdesk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte lístky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.
Panel manažera Helpdesk
Vše, co správce Helpdesk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu - rychle rozdělujte lístky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte lístky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.
Panel operátora Helpdesk
S pomocí nástěnky operátora Helpdesk můžete procházet mezi lístky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.
Znalosti a dokumentace
Uchovávejte a sdílejte znalosti získané při realizaci projektů a využívejte je při dalších realizacích, doporučujte znalosti uživatelům, přiřazujte je k úkolům. Vyhledávejte v nich. Znalosti jsou klíčem k úspěchu. Nově můžete také komentovat znalosti, porovnávat a vracet provedené změny nebo si prohlédnout seznam čtenářů dané znalosti.
DMS - systém správy dokumentů
Rozšiřující modul pro správu dokumentů poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.
Klíčové funkce:
- Verzování dokumentů + online režim čtení/zápis
- Systém schvalování dokumentů - nastavte cirkulační tok a ovládejte jej pomocí Easy Project
- Oznámení - dostávejte upozornění o změnách v dokumentech nebo dokumentech, které čekají na vaše schválení
- Uzamčení dokumentů - jiní uživatelé mohou vidět, že soubor právě upravuje někdo jiný
- Struktura adresářů - stejně jako ve vašem oblíbeném správci souborů
- Vysokokapacitní infrastruktura - nahrávejte velké množství dokumentů
Ziskovější a úspěšné projekty
Easy Project je zde pro vás
Nejlepší projektové nástroje v jednom software...