HelpDesk
Easy Project nabízí kompletní Helpdesk řešení integrované s řízením projektů, zdrojů, financí a CRM. Help Desk je ideálním rozšířením pro poskytování zákaznické podpory po dodání projektu.
Statistiky pro HelpDesk
Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika Helpdesk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.

Klíčové funkce:
- Statistika výkonu podle uživatelů, stavu lístků atd.
- Statistiky pro různá časová období
- Čárové, sloupcové a koláčové grafy
- Možnosti exportu
- Výkazy o plnění SLA členěné dle vlastníků lístků a jejich řešitelů


Komplexní nastavení HelpDesk
Přizpůsobte si HelpDesk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.

Klíčové funkce:
- Definice SLA: řazení, opětovné odeslání, generování e-mailů
- Projekt Helpdesk nastavený pro všechny lístky
- Odeslání aktualizací lístků na externí e-mailové adresy
- Šablony pošty
- Upravování záhlaví a zápatí
- Automatická aktualizace lístků
- Pole "vlastník lístku" uchovává informace o odpovědném agentovi pro úspěšné konečné doručení řešení
- Poslat rychle e-mail zákazníkovi ze šablony



Dashboard HelpDesku
Správce Help desk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte lístky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.

Klíčové funkce:
- Akční tlačítka
- Manipulace s lístky přes drag & drop
- Přehled nezodpovězených lístků
- Lístky k revizi
- Agilní nástěnka pro chyby a vývoj funkcí



Dashboard manažera HelpDesku
Vše, co správce Help desk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu - rychle rozdělujte lístky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte lístky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.

Klíčové funkce:
- Seznam nových lístků
- Akční tlačítka pro rychlé přiřazení lístků
- Přehled Helpdesk projektů
- Seznam lístků ke kontrole
- Přehledy výkonu SLA



Dashboard operátora HelpDesku
S pomocí nástěnky operátora Help desk můžete procházet mezi lístky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.

Klíčové funkce:
- Seznamy nových a kritických lístků
- Seznam lístků, které vyžadují vaši pozornost a kontrolu
- Akční tlačítko pro rychlé přidělení lístků na sebe
- Měřítko vašeho osobního výkonu KPI
- Záložka Kanban pro sledování vývoje funkcí a opravování chyb

Znalosti a dokumentace
Uchovávejte a sdílejte znalosti získané při realizaci projektů a využívejte je při dalších realizacích, doporučujte znalosti uživatelům, přiřazujte je k úkolům. Vyhledávejte v nich. Znalosti jsou klíčem k úspěchu. Nově můžete také komentovat znalosti, porovnávat a vracet provedené změny nebo si prohlédnout seznam čtenářů dané znalosti.

Klíčové funkce:






DMS – systém správy dokumentů
Rozšiřující modul pro správu dokumentů poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.

Klíčové funkce:
- Verzování dokumentů + online režim čtení/zápis
- Systém schvalování dokumentů - nastavte cirkulační tok a ovládejte jej pomocí Easy Project
- Oznámení - dostávejte upozornění o změnách v dokumentech nebo dokumentech, které čekají na vaše schválení
- Uzamčení dokumentů - jiní uživatelé mohou vidět, že soubor právě upravuje někdo jiný
- Struktura adresářů - stejně jako ve vašem oblíbeném správci souborů
- Vysokokapacitní infrastruktura - nahrávejte velké množství dokumentů



