Hlavní informace

Řízení zdrojů (Resource Management) je nástroj pro efektivní plánování lidských kapacit na projektech. Pro správné plánování je nezbytný plán docházky, řízení kompetencí a pokročilá nastavení alokací. To vše řízení zdrojů nabízí. 

Plán vytížení zdrojů (Resource Master Plan)

Přehledný nástroj pro plánování práce na projektech dle reálných časových kapacit pracovníků. Manažeři ihned vidí vytížení pracovníků a práci přiřazují, plánují v čase dle tohoto vytížení a kompetencí.

Klíčové funkce:

  • zobrazení úkolů v čase včetně vytížení pracovníků

  • denní/týdenní/měsíční zobrazení volných kapacit pracovníků

  • změna, přiřazování úkolů pomocí drag & drop

  • propojení s docházkou pracovníků – plánované dovolené jsou zohledněny v kapacitách pracovníků

  • propojení s kalendářem schůzek – plánované schůzky jsou zohledněny v kapacitách pracovníků

  • kompetenční plánování po typech úkolů nebo týmech


Dashboard vytížení zdrojů

Vizuální přehledy o vytížení všech pracovníků/zdrojů a to v přehledných statistikách a reportech zobrazených na jedné stránce. Jeden pohled a okamžitě víte, jak efektivně vaše firma/projektový tým funguje.

Klíčové funkce:

  • snadno přizpůsobitelné / modifikovatelné

  • grafy využití skupin uživatelů

  • grafy pro celkové alokace zdrojů

  • několik typů interaktivní vizualizace (grafy, tabulky, budíky, pipeline, ...)


Kompetenční řízení zdrojů

S využitím kompetenčního plánování zdrojů můžete plně identifikovat kapacity vaší organizace, určit kompetence svých pracovníků a následně efektivně využívat dostupné kompetence tím, že jasně vymezíte projekty a nastavíte projektové plány.

Klíčové funkce:

  • Zobrazuje úkoly zaměstnanců v čase s jejich celkovou pracovní zátěží

  • Aktualizace úkolů a jejich přiřazení pomocí funkce drag & drop

  • Integrace s Docházkou - plánované prázdniny a svátky jsou vzaty v úvahu v kapacitách pracovníků

  • Integrace s Kalendářem schůzek - plánované schůzky jsou zohledněny v kapacitách pracovníků

  • Kompetenční plánování podle týmů a typů úkolů - filtrování určitého typu práce s příslušnými týmy


Docházka - plány a reporty

Pracovníci vykazují a plánují svoji docházku v přehledném kalendáři. Manažeři mají přehledy a plán docházky a podrobné statistiky za všechny uživatele. Plánovaná docházka je zohledněna ve vytížení pracovníků.

Klíčové funkce:

  • denní vykazování docházky přes kalendář (kancelář, nemoc, dovolená, home-office)

  • plánování docházky do budoucna

  • schvalování dovolených managementem

  • zobrazení docházky pracovníků v seznamu, kalendáři nebo statistickém přehledu

  • automatické zapisování docházky při zapnutí Easy Projectu z kanceláře

  • propojení s řízením zdrojů – plánovaná docházka je zohledněna při plánování práce


Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

.easyproject.cz
nebo

bez platby a bez instalace