Historie Easy Projectu

Chcete vědět více o tom, jak jsme se stali tím, kým dnes jsme?
Podívejte se na nejdůležitější milníky v historii naší společnosti...

2022

Nová verze 12 přináší inovativní Agilní řízení zdrojů a modernější design aplikace.

2021

Vydáváme nový Easy Project 11, který přináší nativní mobilní aplikaci, svěží modernější rozhraní a nejpokročilejší technologie. Na podzim jsme představili verzi 11+ s novým B2B CRM a vylepšeným HelpDeskem.

2020

Hlavní novinkou v nové verzi Easy Project 10 je funkce Řízení rizik.

2019

Aktualizujeme Help Desk pro lepší péči o zákazníky a plynulejší zpracování tiketů. Klíčovými funkcemi jsou přizpůsobitelné statistiky HelpDesku, přehledy SLA a automatické sledování e-mailů z tiketu.

2018

Platformu Easy Project používá přes 3 000 firemních klientů.

2018

Implementujeme nová řešení jako jsou například Business Intelligence, DevOps, Plánovač.

2017

Easy Project už není jen software. Jedná se o komplexní platformu pro komunitu projektových manažerů, včetně šablon projektů a systému vzdělávaní.

2016

Aktualizujeme Easy Project o nové funkce a pluginy jako jsou například Ganttův diagram, Řízení zdrojů, WBS, CRM, Earned Value a Risk management.

2015

Easy Project používá více než 1 200 firem po celém světě.

2014

Vydáváme další verzi Easy Projectu s novými integrovanými moduly pro celý životní cyklus projektů, např. Help Desk a CRM.

2013

Easy Family roste o nové členy, je nás už 20!

2011

Easy Project používá k řízení projektů už více než 100 firem a organizací.

2010

Je nás 10 a poprvé prodáváme Easy Project za hranice ČR, zdravíme do Nizozemska!

2008

Spouštíme Easy Project, který je založen na Redmine pluginu (open source pro řízení projektů) a disponuje především funkcemi pro řízení projektových financí.

2007

Implementujeme Redmine jako interní software pro řízení projektů.

Vyzkoušejte Easy Project na 30 dní zdarma

Všechny funkce, SSL ochrana, denní zálohy. Vyzkoušejte bez rizika ještě dnes.