3 příklady pro každodenní použití mobilní aplikace na řízení projektů

Datum:6/15/2021
Délka:5 minutes
Autor:Jakub Zaťovič, Jan Pop
Sdílet:

Když se řekne „mobilní aplikace na řízení projektů“, můžete si představit téměř cokoli. Od kopie robustního softwaru (více či méně vydařeného a zkomprimovaného do chytrého telefonu) po sice jednoduchý, ale takřka zbytečný chat tool. Můžete vůbec pomocí mobilní aplikace skutečně řídit projekty? Pojďme si otestovat novou nativní apku Easy Project přímo ve třech typických situacích, kterým jako manažeři denně čelíte.

Vyzkoušet Easy Project aplikaci

Řídit projekty pomocí mobilní aplikace není tak komfortní jako prostřednictvím desktopu nebo laptopu. Chytrá kombinace vám však může ušetřit spoustu času!

 

1. Rychlé odpovědi pro zaneprázdněné manažery (a jejich klienty)

Řekněme, že vám volá (jako obvykle) velmi zaneprázdněný klient. Urgentně potřebuje získat přehled o aktuálním stavu projektu. Vy jste samozřejmě zrovna na cestě na další schůzku, a váš laptop odpočívá ve spícím režimu v kanceláři nebo na dně batohu. (Do hledání volné lavičky a připájení se na městskou WiFi se vám zřejmě moc nechce.) Za normálních okolností trochu prekérní situace, že? S aplikací to ovšem žádný problém není – stačí pár pohybů po displeji mobilu, a hned víte, jak si váš projekt vede. Klientovi tak od můžete jednoduše poskytnout odpovědi, založené na datech v reálném čase.

A když pak sedíte v taxíku při návratu z oné schůzky, můžete v aplikaci natrackovat čas, který jste na ní strávili, případně rovnou zapsat klíčové poznámky z ní jako komentáře k úkolům.

3 příklady pro každodenní použití mobilní aplikace na řízení projektů

 

2. Důležité informace a dokumenty bez čekání

Občas prostě nejste u svého týmu právě ve chvíli, kdy vám přijde e-mail s důležitými dokumenty – ať už je to snímek návrhu rozpočtu, podepsané smlouvy nebo screenshot půdorysu. Místo toho, abyste dokument přeposílali kolegům do nekonečného vlákna, můžete jej pomocí aplikace jednoduše nahrát do souvisejícího úkolu v Easy Projectu. Přidejte k úkolu komentář a označte každého, kdo by o dokumentu měl vědět. Takto váš tým nemusí čekat, až se vrátíte třeba ze schůzky.

Stejný princip platí i pokaždé, když vás napadne něco zásadního nebo průlomového – jednoduše to rovnou „hoďte“ do komentáře k tasku.

 

3. Vytvářejte úkoly tak snadno, jak to jen jde

Po produktivní schůzce zůstalo na whiteboardu množství nápadů, komentářů a připomínek – pravděpodobně jste skončili se stránkami plnými poznámek. Chcete-li je proměnit v úkoly, budete potřebovat pouze mobilní aplikaci (a možná šálek kávy). Nezáleží na tom, jestli sedíte po brainstormingu v taxíku, tramvaji nebo v čekárně na antigenní test. Využijte čas a vytvořte nové hlavní a dílčí úkoly a přiřaďte je členům svého týmu. Všichni tak mohou zahájit svou práci dřív a vy máte o „to základní“ vystaráno.

Později se můžete vrátit ke svému laptopu, podívat se na celkový přehled v Ganttově diagramu a rozdělit úkoly dle volných kapacit a timingu.

 

“Aplikace pro řízení projektů není o nahrazení desktop
verze PM softwaru. Jejím cílem by mělo být, aby projektoví
manažeři mohli odkudkoli udržovat věci v pohybu.”

 

Get it on Google Play   Get it on iTunes

 

Shrnutí

Moderní projektoví manažeři pracují s chytrou kombinací funkcí, které lze provádět z mobilní aplikace, a těch, které jde lépe zvládnout pomocí desktopu. Tak, jako by měl být software pro projektové řízení pravou rukou každého projekťáka, měla by být i mobilní aplikace pravou rukou PM softwaru. S nativní aplikací Easy Project můžete získat přehled o vašem projektu odkudkoli, vytvářet a komentovat úkoly, nahrávat důležité dokumenty a zaznamenávat váš čas. Díky tomu můžete udržovat práce na projektech v pohybu a ušetřit spoustu toho nejcennějšího – času.

Plně vybavený software pro moderního projektového manažera? Easy.

Mějte všechny důležité nástroje pro dokonalé plánování, správu a kontrolu projektů v jediném softwaru.

Založte si Easy Project zdarma na 30 dní

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy