Hlavní informace

Varianta Easy Project 2019 Platform zahrnuje všechny základní nástroje projektového řízení z plánu Essentials, řízení zdrojů a financí z plánu Business a navíc kompletní CRM pro řízení obchodu a Help Desk pro řízení zákaznické podpory a DMS systém pro správu dokumentů.

CRM

Kontakty

Sdílený adresář kontaktů, firem, klientů. Kontakty můžete snadno přiřazovat k projektům, úkolům, obchodním příležitostem či k fakturám. V kontaktech lze snadno vyhledávat a jsou vždy dostupné ze servisního panelu. Kontakty lze synchronizovat s vaším mobilem či jinými systémy.

Klíčové funkce:

  • typy kontaktů – osoba / firma / klient

  • provázanost kontaktů s úkoly, projekty, obchodními případy, uživateli

  • vyhledávání a nový kontakt ze servisního panelu

  • synchronizace kontaktů s mobilem či jinými systémy pomocí CarDav


Řízení obchodu

Zefektivníte obchodní proces, a tím získáte více zakázek. Obchod a realizační projekty máte v jednom systému. Obchodníci přehledně vidí své obchodní případy a pracují s nimi. K dispozici jsou statistiky obchodu dle stavu obchodních případů.

Klíčové funkce:

  • řízení obchodních případů

  • stavy obchodních případů

  • statistiky dle produktů či obchodníků

  • zakládání obchodních případů z e-mailu, webu či e-shopu


Marketingová automatizace

Marketingová automatizace je něco jako pracovník marketingu, který pracuje nepřetržitě a splňuje vaše objednávky s neuvěřitelnou přesností. Může vám ušetřit obrovské množství času, peněz, zdrojů...

Mautic je první skutečně otevřený software pro automatizaci marketingu a používá jej 100 000 organizací po celém světě.

Mám zájem o řešení

Má snadno použitelné rozhraní a je plně integrován se systémem Easy Project. Navíc jej lze připojit ke stovkám dalších aplikací třetích stran.

Společnost Mautic přináší moderní řešení pro automatizaci marketingu, jímž umožňuje týmům vytvářet efektivní, personalizované digitální zážitky, díky nimž se návštěvníci/uživatelé/zákazníci budou více zajímat o váš projekt a značku.


Kvalifikace leadů

Chcete vědět, kdo navštěvuje vaše webové stránky? Chtěli byste zjistit, kdo je potenciálním VIP zákazníkem a kdo je jen leadem druhé kategorie? S Leadfeeder je to snadné.

Mám zájem o řešení

Leadfeeder identifikuje návštěvníky webových stránek (které firmy a lidé navštěvují vaši webovou stránku (odvětví, výdělky, počet zaměstnanců, země atd.) a ukáže vám, co hledají. To znamená, že můžete jednoduše filtrovat požadované leady (potenciální zákazníky) a nejprve sledovat ty nejvíce relevantní. Nebo můžete nastavit filtry a odeslat VIP zákazníky přímo do CRM modulu Easy Project. Leadfeeder také automaticky aktualizuje vaše CRM, když se lead vrátí na vaše webové stránky.

Toto řešení pro sledování je klíčem pro moderní marketingové a prodejní týmy.


Generování leadů

Konvertujte návštěvníky svých webových stránek na potenciální zákazníky (leady). Jak? Musíte je přitáhnout! Kromě vynikajícího obsahu a designu uživatelé v dnešní době také hodnotí interaktivní obsah. A právě to pro vás Calculoid může udělat.

Mám zájem o řešení

S nástrojem Calculoid můžete snadno vytvářet interaktivní kalkulačky (finance, návratnost investic, zdraví, platba, kotace atd.) a vložit je na své webové stránky. Jakmile uživatel vyplní formulář na vašem webu, vyplněné údaje jsou okamžitě odeslány do vašeho Easy Project, kde se vytvoří lead připravený k okamžitému následování.

Kalkulačky lze vložit na libovolnou online stránku a snadno propojit s vaším informačním systémem pomocí webhooků REST API.


Řešení e-commerce

Konvertujte návštěvníky svých webových stránek na platící zákazníky. Easy Project je plně integrován s nástrojem Calculoid, který umožňuje platby Stripe (Visa, MasterCard) a Paypal.

Mám zájem o řešení

S nástrojem Calculoid můžete snadno vytvořit kalkulačku cen a plateb pro své produkty nebo služby a umístit takovou kalkulačku kdekoliv na webu. Jakmile uživatelé vypočítají cenu a odešlou platbu, jsou přesměrováni na platební bránu a objednávka se automaticky uloží do vašeho Easy Project - do požadovaného projektu, se správným typem úkolu, stavem, prioritou, řešitelem nebo jiným vlastním polem.

Pomocí nástroje Calculoid můžete tudíž zefektivnit svůj prodejní proces pomocí samoobslužných cenových kalkulaček a online plateb.


Panel obchodního manažera

Nástěnka obchodního manažera vám pomůže připomenout nadcházející schůzky, vyřešit okamžité problémy a sledovat výkon týmu. Zbavte se chaosu při používání mnoha různých aplikací a místo toho dělejte vše v Easy Project.

Klíčové funkce:

  • Kalendář schůzek

  • Měřítko výkonnosti týmu

  • Záložka Detailní rozpis výkonnosti týmu

  • Záložka Přehled distribuce leadů

  • Záložka Kontakty


Panel obchodního konzultanta

Nechte Easy Project, aby se postaral o organizaci vašich kontaktů a schůzek, zatímco se soustředíte na svou hlavní odpovědnost: pomáhat potenciálním klientům a dosahovat svých obchodních čísel.

Klíčové funkce: 

  • Kalendář schůzek

  • Měřítko osobní výkonnosti

  • Záložka Leady & příležitosti

  • Záložka Přehled osobních výkonů

  • Záložka Kontakty


Help Desk

Statistiky pro Help Desk

Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika Help Desk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.

Klíčové funkce:

  • Statistika výkonu podle uživatelů, stavu lístků atd.

  • Statistiky pro různá časová období

  • Čárové, sloupcové a koláčové grafy

  • Možnosti exportu

  • Výkazy o plnění SLA členěné dle vlastníků lístků a jejich řešitelů

Komplexní nastavení Help Desk

Přizpůsobte si Help Desk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.

Klíčové funkce:

  • Definice SLA: řazení, opětovné odeslání, generování e-mailů

  • Projekt Help Desk nastavený pro všechny lístky

  • Odeslání aktualizací lístků na externí e-mailové adresy

  • Šablony pošty

  • Upravování záhlaví a zápatí

  • Automatická aktualizace lístků

  • Pole "vlastník lístku" uchovává informace o odpovědném agentovi pro úspěšné konečné doručení řešení

  • Poslat rychle e-mail zákazníkovi ze šablony


Panel Help Desk

Správce Help Desk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte lístky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.

Klíčové funkce:

  • Akční tlačítka

  • Manipulace s lístky přes drag & drop

  • Přehled nezodpovězených lístků

  • Lístky k revizi

  • Agilní nástěnka pro chyby a vývoj funkcí


Panel manažera Help Desk

Vše, co správce Help Desk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu - rychle rozdělujte lístky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte lístky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.

Klíčové funkce:

  • Seznam nových lístků

  • Akční tlačítka pro rychlé přiřazení lístků

  • Přehled Help Desk projektů

  • Seznam lístků ke kontrole

  • Přehledy výkonu SLA


Panel operátora Help Desk

S pomocí nástěnky operátora Help Desk můžete procházet mezi lístky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.

Klíčové funkce:

  • Seznamy nových a kritických lístků

  • Seznam lístků, které vyžadují vaši pozornost a kontrolu

  • Akční tlačítko pro rychlé přidělení lístků na sebe

  • Měřítko vašeho osobního výkonu KPI

  • Záložka Kanban pro sledování vývoje funkcí a opravování chyb


Znalosti a dokumentace

Uchovávejte a sdílejte znalosti získané při realizaci projektů a využívejte je při dalších realizacích, doporučujte znalosti uživatelům, přiřazujte je k úkolům. Vyhledávejte v nich. Znalosti jsou klíčem k úspěchu. Nově můžete také komentovat znalosti, porovnávat a vracet provedené změny nebo si prohlédnout seznam čtenářů dané znalosti.

Klíčové funkce:

  • kategorie znalostí + osobní / projektové kategorie

  • přiřazování znalostních příspěvků k projektům / úkolům

  • doporučování znalostí uživatelům

  • rychlý přístup ze servisního panelu

  • vyhledávání ve znalostech dle klíčových slov


DMS - systém správy dokumentů

Rozšiřující modul pro správu dokumentů poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.

Klíčové funkce:

  • Verzování dokumentů + online režim čtení/zápis
  • Systém schvalování dokumentů - nastavte cirkulační tok a ovládejte jej pomocí Easy Project
  • Oznámení - dostávejte upozornění o změnách v dokumentech nebo dokumentech, které čekají na vaše schválení
  • Uzamčení dokumentů - jiní uživatelé mohou vidět, že soubor právě upravuje někdo jiný
  • Struktura adresářů - stejně jako ve vašem oblíbeném správci souborů
  • Vysokokapacitní infrastruktura - nahrávejte velké množství dokumentů

Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace