Hlavní informace

Varianta Easy Project 2019 Platform zahrnuje všechny základní nástroje projektového řízení z plánu Essentials, řízení zdrojů a financí z plánu Business a navíc kompletní CRM pro řízení obchodu a Help Desk pro řízení zákaznické podpory a DMS systém pro správu dokumentů.

CRM

Kontakty

Sdílený adresář kontaktů, firem, klientů. Kontakty můžete snadno přiřazovat k projektům, úkolům, obchodním příležitostem či k fakturám. V kontaktech lze snadno vyhledávat a jsou vždy dostupné ze servisního panelu. Kontakty lze synchronizovat s vaším mobilem či jinými systémy.

Klíčové funkce:

  • typy kontaktů – osoba / firma / klient

  • provázanost kontaktů s úkoly, projekty, obchodními případy, uživateli

  • vyhledávání a nový kontakt ze servisního panelu

  • synchronizace kontaktů s mobilem či jinými systémy pomocí CarDav


Řízení obchodu

Zefektivníte obchodní proces, a tím získáte více zakázek. Obchod a realizační projekty máte v jednom systému. Obchodníci přehledně vidí své obchodní případy a pracují s nimi. K dispozici jsou statistiky obchodu dle stavu obchodních případů.

Klíčové funkce:

  • řízení obchodních případů

  • stavy obchodních případů

  • statistiky dle produktů či obchodníků

  • zakládání obchodních případů z e-mailu, webu či e-shopu


Generování leadů

Konvertujte návštěvníky svých webových stránek na potenciální zákazníky (leady). Jak? Musíte je přitáhnout! Kromě vynikajícího obsahu a designu uživatelé v dnešní době také hodnotí interaktivní obsah. A právě to pro vás Calculoid může udělat.

Mám zájem o řešení

S nástrojem Calculoid můžete snadno vytvářet interaktivní kalkulačky (finance, návratnost investic, zdraví, platba, kotace atd.) a vložit je na své webové stránky. Jakmile uživatel vyplní formulář na vašem webu, vyplněné údaje jsou okamžitě odeslány do vašeho Easy Project, kde se vytvoří lead připravený k okamžitému následování.

Kalkulačky lze vložit na libovolnou online stránku a snadno propojit s vaším informačním systémem pomocí webhooků REST API.


Řešení e-commerce

Konvertujte návštěvníky svých webových stránek na platící zákazníky. Easy Project je plně integrován s nástrojem Calculoid, který umožňuje platby Stripe (Visa, MasterCard) a Paypal.

Mám zájem o řešení

S nástrojem Calculoid můžete snadno vytvořit kalkulačku cen a plateb pro své produkty nebo služby a umístit takovou kalkulačku kdekoliv na webu. Jakmile uživatelé vypočítají cenu a odešlou platbu, jsou přesměrováni na platební bránu a objednávka se automaticky uloží do vašeho Easy Project - do požadovaného projektu, se správným typem úkolu, stavem, prioritou, řešitelem nebo jiným vlastním polem.

Pomocí nástroje Calculoid můžete tudíž zefektivnit svůj prodejní proces pomocí samoobslužných cenových kalkulaček a online plateb.


Panel obchodního manažera

Nástěnka obchodního manažera vám pomůže připomenout nadcházející schůzky, vyřešit okamžité problémy a sledovat výkon týmu. Zbavte se chaosu při používání mnoha různých aplikací a místo toho dělejte vše v Easy Project.

Klíčové funkce:

  • Kalendář schůzek

  • Měřítko výkonnosti týmu

  • Záložka Detailní rozpis výkonnosti týmu

  • Záložka Přehled distribuce leadů

  • Záložka Kontakty


Panel obchodního konzultanta

Nechte Easy Project, aby se postaral o organizaci vašich kontaktů a schůzek, zatímco se soustředíte na svou hlavní odpovědnost: pomáhat potenciálním klientům a dosahovat svých obchodních čísel.

Klíčové funkce: 

  • Kalendář schůzek

  • Měřítko osobní výkonnosti

  • Záložka Leady & příležitosti

  • Záložka Přehled osobních výkonů

  • Záložka Kontakty


Help Desk

Statistiky pro Help Desk

Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika Help Desk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.

Klíčové funkce:

  • Statistika výkonu podle uživatelů, stavu lístků atd.

  • Statistiky pro různá časová období

  • Čárové, sloupcové a koláčové grafy

  • Možnosti exportu

  • Výkazy o plnění SLA členěné dle vlastníků lístků a jejich řešitelů

Komplexní nastavení Help Desk

Přizpůsobte si Help Desk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.

Klíčové funkce:

  • Definice SLA: řazení, opětovné odeslání, generování e-mailů

  • Projekt Help Desk nastavený pro všechny lístky

  • Odeslání aktualizací lístků na externí e-mailové adresy

  • Šablony pošty

  • Upravování záhlaví a zápatí

  • Automatická aktualizace lístků

  • Pole "vlastník lístku" uchovává informace o odpovědném agentovi pro úspěšné konečné doručení řešení

  • Poslat rychle e-mail zákazníkovi ze šablony


Panel Help Desk

Správce Help Desk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte lístky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.

Klíčové funkce:

  • Akční tlačítka

  • Manipulace s lístky přes drag & drop

  • Přehled nezodpovězených lístků

  • Lístky k revizi

  • Agilní nástěnka pro chyby a vývoj funkcí


Panel manažera Help Desk

Vše, co správce Help Desk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu - rychle rozdělujte lístky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte lístky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.

Klíčové funkce:

  • Seznam nových lístků

  • Akční tlačítka pro rychlé přiřazení lístků

  • Přehled Help Desk projektů

  • Seznam lístků ke kontrole

  • Přehledy výkonu SLA


Panel operátora Help Desk

S pomocí nástěnky operátora Help Desk můžete procházet mezi lístky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.

Klíčové funkce:

  • Seznamy nových a kritických lístků

  • Seznam lístků, které vyžadují vaši pozornost a kontrolu

  • Akční tlačítko pro rychlé přidělení lístků na sebe

  • Měřítko vašeho osobního výkonu KPI

  • Záložka Kanban pro sledování vývoje funkcí a opravování chyb


Znalosti a dokumentace

Uchovávejte a sdílejte znalosti získané při realizaci projektů a využívejte je při dalších realizacích, doporučujte znalosti uživatelům, přiřazujte je k úkolům. Vyhledávejte v nich. Znalosti jsou klíčem k úspěchu. Nově můžete také komentovat znalosti, porovnávat a vracet provedené změny nebo si prohlédnout seznam čtenářů dané znalosti.

Klíčové funkce:

  • kategorie znalostí + osobní / projektové kategorie

  • přiřazování znalostních příspěvků k projektům / úkolům

  • doporučování znalostí uživatelům

  • rychlý přístup ze servisního panelu

  • vyhledávání ve znalostech dle klíčových slov


DMS - systém správy dokumentů

Rozšiřující modul pro správu dokumentů poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.

Klíčové funkce:

  • Verzování dokumentů + online režim čtení/zápis
  • Systém schvalování dokumentů - nastavte cirkulační tok a ovládejte jej pomocí Easy Project
  • Oznámení - dostávejte upozornění o změnách v dokumentech nebo dokumentech, které čekají na vaše schválení
  • Uzamčení dokumentů - jiní uživatelé mohou vidět, že soubor právě upravuje někdo jiný
  • Struktura adresářů - stejně jako ve vašem oblíbeném správci souborů
  • Vysokokapacitní infrastruktura - nahrávejte velké množství dokumentů

Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace