Easy Project Platform
CRM

Průběžná integrace
B2B CRM a zejména jeho „kontrakty“ jsou navrženy tak, aby se CRM stalo spolehlivým zdrojem dat pro systémy, které řídí dodávky vašich produktů a služeb. Charakter naší platformy PM je také ideální pro budování řešení nad standardními produkty.

Dodávka E2E

Podpora procesů a projektů

Domovské stránky a dashboardy založené na rolích

Account Management

Správa partnerů

Správa příležitostí a nadcházejících projektů
Náš CRM pro B2B spravuje vaše příležitosti, takže můžete zůstat ve spojení s lidmi a informacemi, které jsou nezbytné pro uzavření každého prodeje. Odkudkoli. Sledujte průběh všech souvisejících aktivit a dostávejte upozornění, když je třeba jednat. Odesílejte e-maily snadno a rychle pomocí šablon.

Lead Processor
Rychlé a dobře připravené sledování leadů je základem úspěšné akvizice. Digitální prostředí obvykle generuje velké množství potenciálních zákazníků s různou relevancí. Lead Processor pomáhá distribuovat, rozdělit a upřednostnit leady mezi vlastní obchodní tým nebo partnerskou síť.

Lead Management
Help desk

DMS – systém správy dokumentů
Rozšiřující modul pro správu dokumentů poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.

Znalostní báze
Založena na populární open-source technologii MediaWiki a její profesionální distribuci BlueSpice. Je dobře integrována do prostředí Easy Projectu a poskytuje výkonnou sadu nástrojů pro organizaci a škálování dokumentace, procesů, příruček, řízení kvality a dalších potřeb pro udržování znalostí v organizaci.

Dashboard operátora HelpDesku
S pomocí nástěnky operátora Help desk můžete procházet mezi lístky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.

Dashboard manažera HelpDesku
Vše, co správce Help desk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu - rychle rozdělujte lístky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte lístky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.

Dashboard HelpDesku
Správce Help desk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte lístky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.

Komplexní nastavení HelpDesk
Přizpůsobte si HelpDesk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.

Statistiky pro HelpDesk
Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika Helpdesk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.