CRM a HelpDesk v Easy Projectu

Varianta Easy Project Platform zahrnuje všechny základní nástroje projektového řízení z plánu Essentials, řízení zdrojů a financí z plánu Business a navíc kompletní CRM pro řízení obchodu a Help Desk pro řízení zákaznické podpory a DMS systém pro správu dokumentů.

CRM

Lead Management

Náš nový systém B2B CRM vám pomůže snadno a efektivně pracovat s potenciálními zákazníky. Můžete sledovat trasu jakéhokoli leadu od samého začátku až do úplného konce a zároveň mít jasný přehled o všech prodejních aktivitách.

Lead Processor

Rychlé a dobře připravené sledování leadů je základem úspěšné akvizice. Digitální prostředí obvykle generuje velké množství potenciálních zákazníků s různou relevancí. Lead Processor pomáhá distribuovat, rozdělit a upřednostnit leady mezi vlastní obchodní tým nebo partnerskou síť.

Správa příležitostí a nadcházejících projektů

Náš CRM pro B2B spravuje vaše příležitosti, takže můžete zůstat ve spojení s lidmi a informacemi, které jsou nezbytné pro uzavření každého prodeje. Odkudkoli. Sledujte průběh všech souvisejících aktivit a dostávejte upozornění, když je třeba jednat. Odesílejte e-maily snadno a rychle pomocí šablon.

Správa partnerů

Náš B2B CRM systém poskytuje komplexní přehled partnerů, kde můžete sledovat své nejlepší partnery a jejich postup do detailu. Rozvíjejte síť partnerů po celém světě a prodávejte své produkty rychleji a lépe.

Account Management

Díky integrované platformě pro řízení projektů poskytuje systém B2B CRM skutečně ucelený pohled na životní cyklus vašich klientů. Kromě tradičních prodejních údajů přináší B2B CRM přehled o dodávkách, projektech, péči o zákazníky v jednom systému, vše na jedné stránce.

Domovské stránky a panely založené na rolích

V novém B2B CRM budete mít k dispozici přizpůsobené přehledy prognóz prodeje, které můžete snadno a přehledně sestavovat. Z našich scénářů založených na rolích získá obchodní ředitel jasný přehled o příjmech, výkonnosti obchodních manažerů a dosaženého pokroku v projektech. Díky žebříčkům v reálném čase zjistíte, kteří obchodní zástupci jsou na dobré cestě k překonání svých cílů.

Podpora procesů a projektů

Základní prvky projektového řízení, jako je WBS, Gantt nebo agilní řízení, jsou přítomny pro podporu různých procesů v obchodním oddělení nebo slouží k realizaci projektů.

Dodávka E2E

V našem B2B CRM můžete spravovat celý proces prodeje. Od nového potenciálního zákazníka, přes nabídku příležitostí až po poslední realizaci. Spravujte každý krok spolu se svými partnery, abyste z obchodu vytěžili maximum. Zákazník nemusí dělat nic. Může se jen pohodlně usadit, odpočívat a sledovat, jak jeho firma roste díky vašemu produktu.

Průběžná integrace

B2B CRM a zejména jeho „smlouvy“ jsou navrženy tak, aby se CRM stalo spolehlivým zdrojem dat pro systémy, které řídí dodávky vašich produktů a služeb. Charakter naší platformy PM je také ideální pro budování řešení nad standardními produkty.

Help desk

Statistiky pro HelpDesk

Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika Helpdesk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.

Easy Project – Statistics for Help Desk

Komplexní nastavení HelpDesk

Přizpůsobte si Help desk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.

Easy Project – Complex Help Desk Settings

Panel HelpDesk

Správce Help desk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte lístky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.

Easy Project – Help Desk Dashboard

Panel manažera HelpDesk

Vše, co správce Help desk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu - rychle rozdělujte lístky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte lístky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.

Easy Project – Help Desk Manager Dashboard

Panel operátora HelpDesk

S pomocí nástěnky operátora Help desk můžete procházet mezi lístky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.

Easy Project – Help Desk Operator Dashboard

Znalosti a dokumentace

Uchovávejte a sdílejte znalosti získané při realizaci projektů a využívejte je při dalších realizacích, doporučujte znalosti uživatelům, přiřazujte je k úkolům. Vyhledávejte v nich. Znalosti jsou klíčem k úspěchu. Nově můžete také komentovat znalosti, porovnávat a vracet provedené změny nebo si prohlédnout seznam čtenářů dané znalosti.

Easy Project – Knowledge Base

DMS – systém správy dokumentů

Rozšiřující modul pro správu dokumentů poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.

Easy Project – DMS – document management system

Založte si Easy Project zdarma na 30 dní

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy