Řízení projektového portfolia pomocí Easy Projectu v energetice - innogy Česká republika Případová studie
Podnikání innogy se soustředí na dodávky zemního plynu, elektřiny a tepla zákazníkům, kombinovanou výrobu tepla a elektřiny v teplárenských provozech a řešení pro čistou mobilitu.
Výchozí stav
innogy realizuje široké portfolio projektů nejen interně, ale také pomocí sítě externích dodavatelů. Celkově vysoký počet zainteresovaných uživatelů kladl vysoké nároky na realizační postupy a stávající systémy již nebylo vhodné rozšiřovat.
Z tohoto důvodu hledala innogy komplexní nástroj pro řízení portfolia projektů, jehož nedílnou součástí měla být možnost integrace se systémy třetích stran.
Klíčovými parametry pro výběr nového systému byly zejména alokace lidí na plánované aktivity, rozpracovanost jednotlivých úkolů, nákladový pohled na plán vůči realitě a online interakce mezi uživateli.
Očekávání
- Snadná evidence odpracovaného času
- Sledování časové a finanční náročnosti úkolů a projektů
- Intuitivní práce s aplikací
- Dodatečný vývoj funkcionalit v minimálním rozsahu nad rámec standardních funkcí
Požadavky
- Zapojení externích pracovníků do vykazování
- Integrace s dalšími aplikacemi
- Dodatečný vývoj funkcionalit pro prostředí innogy