Kompletní řízení životního cyklu projektů v bankovním sektoru - PPF Banka

Obor:

Finance

Zaměstnanců:

200+

Před implementací Easy Projectu PPF Banka využívala klasické nástroje Microsoft Office, jako je MS Excel (pro sledování milníků, úkolů, rozpočtu a zdrojů), MS PowerPoint (tvorba prezentací o stavu projektu) a také MS Project (sledování milníků a projektového plánu).

Bohužel se jedná o různé samostatné nástroje, které pokrývají jen některé části procesu projektového řízení a nikoli opravdu kvalitní týmovou práci a okamžitý online přístup. Proto banka musela hledat řešení, které by jí umožnilo plně spravovat všechny své projekty a dodávky v jednom nástroji, přístupném všem příslušným uživatelům.

PPF Banka s Easy Projectem

Po vyhodnocení stávajících softwarových řešení na trhu jsme se nakonec rozhodli pro Easy Project, protože je to nástroj s největším potenciálem poskytnout kompletní funkce správy životního cyklu projektu. Nástroj, který bude použit od zahájení projektu po fázi plánování a realizace až po ukončení projektu. Zároveň nám může poskytnout i další užitečné funkce, jako je řízení lidských zdrojů, finanční řízení a rozsáhlé reportování. V neposlední řadě nám také pomůže zavést agilní metodiku do naší společnosti, abychom se neomezovali pouze na klasický model vodopádu.

Software Easy Project přichází buď v cloudu, nebo jako serverové řešení. Jako banka se zvláštními zásadami ochrany a zabezpečení dat jsme se rozhodli pro vlastní serverovou implementaci. Tento software je dodáván s profesionální implementací a následným školením od odborných konzultantů společnosti Easy Software s rozsáhlými zkušenostmi s implementací tohoto softwaru. To se nám v případě konzultantky Gabriely potvrdilo.

Kromě implementace a pravidelné aktualizace aplikačního jádra a jeho dalších modulů, které jsme si zakoupili, jsme se rozhodli jít i cestou vývoje na zakázku kvůli některým z našich velmi specifických požadavků.

Banka

20 zemí

200+ zaměstnanců

PPF Banka s Easy Project

"Po vyhodnocení stávajících softwarových řešení na trhu jsme se nakonec rozhodli pro Easy Project, protože je to nástroj s největším potenciálem poskytnout kompletní funkce správy životního cyklu projektu."

Klíčové přínosy Easy Projectu v PPF Bance

Díky Easy Projectu jsme získali specializovaný nástroj, který lze přizpůsobit komplexnímu řízení životního cyklu projektů, včetně řízení struktury rozpadu práce (WBS), řízení plánů s milníky (Gantt), řízení projektových úkolů, stejně jako sofistikované řízení zdrojů a financí. Tento softwarový nástroj je vhodný jak pro model vodopádu, tak agilní přístupy k řízení projektů, zároveň umožňuje okamžitý přístup a online reporting všem zúčastněným uživatelům. Systém byl také plně integrován do našeho interního IT ekosystému, včetně funkce SSO (Single Sign-On), která umožňuje uživatelům přístup k aplikaci bez nutnosti se znovu přihlašovat.

Nejčastěji používané nástroje pro správu projektů ve společnosti PPF Banka


Řízení zdrojů a řízení financí

Abychom mohli efektivně naplánovat a řídit veškeré lidské zdroje, které se podílejí na našich projektech, a aby naše finance byly pod kontrolou po celou dobu.


Dashboardy stavu projektů

Abychom měli instantní přizpůsobitelný nástroj pro reporting s možností vytváření přehledů offline (např. PDF) pouze několika kliknutí. Výsledkem je vyšší efektivita a výrazně nižší časová náročnost.

Vlastní modifikace

Funkce Single Sign On zajišťuje, že uživatelé systému nejsou obtěžováni samostatným přihlašováním k aplikaci.

Vyzkoušejte Easy Project na 30 dní zdarma

Všechny funkce, SSL ochrana, denní zálohy. Vyzkoušejte bez rizika ještě dnes.