Jak Easy Project může pomoci vzdáleným pracovníkům udržet si produktivitu
Kvůli epidemii onemocnění COVID-19 miliony lidí z celého světa začaly pracovat ze svých domovů. Práce na dálku není novinkou, ale s pandemií se z ní stala namísto alternativy fyzické kanceláře nutnost.

Přestože se v některých ekonomikách opět postupně začínají objevovat známky oživení, mnoho společností hodlá v blízké budoucnosti pokračovat v zavádění flexibilního uspořádání práce.
Vzdálená práce zachránila řadu organizací před jistou smrtí. Pracovní síla se však musela vypořádat s výzvami, které s sebou přináší práce z domova. Kancelář je navržena jako prostředí bez rozptýlení vedoucí k vysoké produktivitě. Na druhou stranu pracovat z domova znamená potýkat se s nejrůznějšími rušivými vlivy.
Naštěstí existují řešení, která vám pomohou i při práci na dálku udržet soustředění. Ať už pracujete jednotlivě nebo v týmu, nástroj pro správu programů, jako je Easy Project, vám usnadní strategii práce z domova a zvýší vaši produktivitu.
Čtěte dále a zjistěte, jak může Easy Project zlepšit vaši efektivitu při práci z domova.
1. Zvýšená viditelnost a sladění týmu
Při práci na dálku se můžete setkat s jedinečnými překážkami, které jste v kanceláři nikdy nezažili. Podle výzkumu se 37 procent vzdálených pracovníků cítí při práci z domova méně viditelně. Stejný podíl vedoucích pracovníků souhlasí s tím, že klíčovým faktorem selhání projektu je nedostatek jasně definovaných cílů.
Pokud jste součástí týmu, může být pro vás náročné udržet stejně intenzivní zapojení všech členů. Týmy však musí přijmout nástroje, které jim pomohou zůstat transparentní. Strategie, které jste dříve používali ke komunikaci napříč vaší organizací, se budou muset změnit a přizpůsobit nové situaci práce z domova.
K naplnění tohoto požadavku potřebujete řešení, které nabízí vykazování projektů v reálném čase a zajistí viditelnost a odpovědnost. Easy Project vám pomůže zajistit vašemu týmu a zúčastněným stranám větší transparentnost stavu klíčových výsledků. Tak budou všichni účastníci dobře informováni a sladěni při provádění pracovních úkolů.
2. Otevřené komunikační linky
Pro zaměstnance, kteří byli zvyklí sedět společně v kanceláři, je obtížné zvyknout si na vzdálenou komunikaci. Koneckonců stačí jediná chybně napsaná zpráva, neodeslaný e-mail nebo neodkliknutý požadavek na virtuální schůzku a vzniknou zmatky v produktivitě.
Řešení problému komunikace vyžaduje vytvoření silného týmového étosu s častou interakcí a přiměřeným společně stráveným časem. Je-li to vhodné, musíte také zavést pokyny pro použití e-mailu, chatu a videa.
Ještě důležitější je najít nástroje, které budou vašemu týmu vyhovovat. Easy Project nabízí robustní řešení pro online týmovou spolupráci. Například nástroj pro instant messaging v vám pomůže zůstat v kontaktu se vzdáleným týmem, ať už přes počítač či přes chytrý telefon. Řada řídících panelů vylepšuje komunikaci na různých úrovních správy organizace.