Hlavní informace

Serverové řešení je určeno pro váš vlastní server (hostujete software). Zakoupením tohoto řešení získáte instalovatelný software + zdrojový kód. Řešení serveru obsahuje tři měsíce bezplatných aktualizací. Aktualizace jsou k dispozici ke stažení v klientské zóně, ke které získáte přístup po zakoupení. Další aktualizace jsou placené.

 

Chci konzultaci   Nezávazně poptat serverové řešení

Virtualizace - VMware, VirtualBox

VMware Workstation Virtualbox logo

 

Toto byl přirozený krok hned od počátku naší firmy zaměřující se na zprostředkování serverových řešení. Nejjednodušší způsob nasazení softwaru Easy Project je v rámci našich virtuálních strojů, které jsou předem nakonfigurovány pro optimální výkon. Kompatibilní stroje VMware a VirtualBox jsou poskytovány bez dalšího poplatku. Za malý poplatek můžeme také poskytnout stroj Hyper-V.

Zveřejnili jsme také několik bezplatných verzí VM pro komunitu softwaru Easy Project.

Instalační program softwaru Easy Project

Jedná se o náš dosud nejpoužívanější nástroj. Ve chvíli, kdy se rozhodnete nainstalovat Easy Project přímo na server, přinese Vám tento nástroj mnohá zjednodušení. Spustíte pouze jeden příkaz a poté můžete postupovat podle pokynů průvodce. Není třeba manuálně spouštět instalace, migrace, rake úlohy, aktualizace gemů atd. Instalační program Easy Project vše zmíněné provádí automaticky, zároveň minimalizuje pravděpodobnost výskytu chyb.

Instalační program Easy Project je také nedílnou součástí našich VM, kde jej můžete používat pro pravidelné aktualizace.

rubygems logo red

Kontrola požadavků Easy serveru

Easy Project je závislý na různých systémech, je nutno podotknout, že toto je v době integrované technologie zcela normální. Abychom udrželi závislosti ve správném sledu, navrhli jsme velmi jednoduchý nástroj, který kontroluje důležité komponenty na serveru. Administrátor pouze spustí jednoduchý příkaz ke zjištění stavu jednotlivých požadavků. Tyto informace jsou důležité pro administrátora před provedením instalace nebo aktualizace, ale také pro naše pracovníky podpory, kteří Vám poskytnou podrobnější informace při řešení případných problémů.

Manuál a pokyny

Serverové prostředí je různorodá džungle absurdních proporcí. Udržet všechny části v dokonalé synchronizaci vyžaduje nespočet zkušeností a také odhodlanost průběžně obnovovat Vaše znalosti o nových technologiích. Pro nejdůležitější konfigurace a komponenty související s našimi aplikacemi jsme vydali návody a pokyny, které pomáhají administrátorům při pravidelných údržbách serveru.

Patří mezi ně - instalační manuály, ruby aktualizace, konfigurace serveru, užitečné příkazy nebo časté chyby serveru a další.

Nedostatky serverových řešení

Flexibilita podpory

I přesto, že se vždy snažíme poskytovat zákazníkům co nejvíce užitečných informací a nástrojů pro bezproblémový chod jejich vlastní hostované aplikace, nemůžeme přímo kontrolovat jejich prostředí. To znamená, že nemůžeme provádět opravy přímo na serveru, dále nemůžeme hledat příčinu různých chyb vznikajících na serveru, což nám ponechává prostor pro pouhé odhady při poskytování podpory.

Vzdálená podpora serveru prováděná našimi administrátory je k dispozici ve formě placené služby. Kromě toho je doba řešení problému ve srovnání s cloudovým řešením vždy delší - jednoduše kvůli opatřením potřebným před samotným poskytnutím přístupu k serveru klienta. Výše zmíněné nás vede k dalšímu bodu:

Omezení přístupu a problémy

Ve většině případů, kdy zákazník požádá o podporu serveru, nemůže poskytnout přímý přístup k serveru, ale spíše prostřednictvím relace vzdáleného řízení přes aplikaci, jako je například TeamViewer. Tento způsob je lepší než nemít žádný přístup, ale naše zkušenosti ukazují na výrazné snížení flexibility a prodlužování doby řešení při použití nástrojů pro dálkovou kontrolu ve srovnání s přímým SSH přístupem - problémy s připojením k hostitelskému počítači, zpožďování a ztráta kontroly ve chvílích, kdy zákazník používá počítač. To vše přispívá ke zpomalení doby řešení až o 50 % oproti SSH přístupu.

Plánování

Poptávka po službách serverových administrátorů je větší než jejich nabídka, což je smutným faktem. Situace v oblasti poskytování služeb pracovníků podpory serveru není výjimkou. Z tohoto jednoduchého důvodu musí být podpora serveru naplánována dopředu, aby byl k dispozici dostatečný časový rámec pro kompletní řešení problému.

To platí zejména v případě, pokud jediná možnost přístupu je prostřednictvím vzdálené kontroly, při které musí být přítomen také administrátor zákazníka. V případě, že nám zákazník poskytl SSH přístup, tento problém je o něco menší - náš administrátor spustí opravu okamžitě, jakmile je k dispozici, a nemusí koordinovat setkání s administrátorem zákazníka.

Ověření hlášení o chybě

Nejsme daleko od pravdy, pokud řekneme, že každé serverové prostředí je jiné. S tolika možnostmi konfigurace by si jeden mohl myslet, že není možné mít dva identické servery. To je často důvod, proč nemůžeme simulovat vlastní specifické chování popsané zákazníkem, které se jeví jako chyba.

Pokud je služba potřebná pro spuštění naší aplikace konfigurována odlišně od našeho doporučení, není to nutně chyba, ale může to způsobit problémy v aplikaci, které je obtížné vysledovat zpět do oné konfigurace.

Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace