Řízení práce a workflow v Easy Project
Řídit projektový tým bez dobře integrovaného a snadno použitelného systému pro správu úkolů je prakticky nemožné. Tým je bez řádné komunikace a měření výkonnosti odsouzen k chaosu a neefektivnosti. Pomocí Easy Projectu jej můžete snadno řídit díky nástrojům pro sledování času a úkolů, které uživatelům umožňují aktualizovat úkoly vždy na základě aktuálního stavu. Sledování úkolů udrží tým v obraze bez ohledu na to, kde se právě nachází, zatímco osobní nástěnka Kanban pomáhá sledovat průběh fází projektu.
Přehled aktivit
Přehled aktivit je nejrychlejší způsob, jak zjistit nejnovější aktualizace úkolů. Je vždy přístupný ve vašem bočním panelu, kde můžete vidět aktualizované úkoly a nedávné komentáře, čímž zcela eliminuje potřebu e-mailových upozornění.
Checklisty
Check-lists mohou snadno zlepšit organizaci práce, motivaci a produktivitu. Vylučují možnost zapomenout na nějaký krok, což vede ke efektivnějšímu doručení opakovaných úkolů a redukci chyb.
Dashboard lidí
Panel lidí umožňuje na první pohled vidět informace o vašich uživatelích. Pomocí osobního panelu můžete zobrazit úkoly uživatelů a jejich stavy, stav členství na projektu, stav dokončení přidělené práce, dokončené úkoly, strávený čas, osobní náklady a mnoho dalšího!