Řízení práce a workflow v Easy Project
Řídit projektový tým bez dobře integrovaného a snadno použitelného systému pro správu úkolů je prakticky nemožné. Tým je bez řádné komunikace a měření výkonnosti odsouzen k chaosu a neefektivnosti. Pomocí Easy Projectu jej můžete snadno řídit díky nástrojům pro sledování času a úkolů, které uživatelům umožňují aktualizovat úkoly vždy na základě aktuálního stavu. Sledování úkolů udrží tým v obraze bez ohledu na to, kde se právě nachází, zatímco osobní nástěnka Kanban pomáhá sledovat průběh fází projektu.

Checklisty
Check-lists mohou snadno zlepšit organizaci práce, motivaci a produktivitu. Vylučují možnost zapomenout na nějaký krok, což vede ke efektivnějšímu doručení opakovaných úkolů a redukci chyb.

Přehled aktivit
Přehled aktivit je nejrychlejší způsob, jak zjistit nejnovější aktualizace úkolů. Je vždy přístupný ve vašem bočním panelu, kde můžete vidět aktualizované úkoly a nedávné komentáře, čímž zcela eliminuje potřebu e-mailových upozornění.

Akční tlačítka
Omezte počet kroků nezbytných pro aktualizaci úkolu. Stačí otevřít požadovaný úkol a stisknout přednastavené akční tlačítko, které může provádět jakoukoli aktualizaci úkolu, včetně změny řešitele, typu úkolu nebo priority.