Osobní panely v Easy Projectu
Uživatelé v různých odděleních a pozicích mají různé potřeby, které je třeba řešit, aby se šetřil čas a optimalizovaly každodenní procesy. Easy Project vám umožní plně přizpůsobit osobní panely tak, aby vyhovovaly jejich nejzákladnějším potřebám. Osobní panely pro projektového manažera se může skládat například z kalendáře, klíčových projektů, měřidel a statistik pro různá KPI či modulu Vytížení zdrojů pro svůj tým. Easy Project vám nabízí portfolio přednastavených osobních panelů pro typické firemní role, jako jsou projektoví manažeři, pracovníci podpory, obchodní zástupci a další.
Globální role dle typů uživatelů
Každý typ uživatele může mít předdefinovanou výchozí roli, čímž se eliminuje nutnost přidělit roli nově vytvořeným uživatelům určitého typu. Pro zjednodušení jsou výchozí uživatelské role omezeny na několik nejčastějších rolí v organizaci. V zájmu jednoduchosti jsou výchozí uživatelské role strukturovány do 4 základních úrovní běžných rolí v organizaci. Když pozvete do systému nové uživatele, můžete mu určitou roli přidělit ještě před odesláním pozvánky. Pro každý typ uživatele je k dispozici osobní panel k okamžitému použití.

Klíčové funkce:
-
Při vytváření nového uživatele může být automaticky přiřazena role
-
Výběr z nejčastějších rolí v organizaci
-
Pozvat nové uživatele s předdefinovanou globální rolí
-
Osobní panel pro každou globální roli uživatele







Panel projektového manažera
Získejte přednastavenou Easy nástěnku vytvořenou tak, aby splňovala potřeby i těch nejnáročnějších projektových manažerů. Získejte okamžitý přehled o otevřených a nevyřízených úkolech spolu s grafickým znázorněním stavu projektů. Přehled aktivit ukazuje nejnovější aktualizace a funkce, jako je kalendář schůzek či správa zdrojů, přičemž je dostupný na jedno kliknutí.

Klíčové vlastnosti:
- Přehled projektů s grafy
- Přehled aktivit
- Výkon na ukazatelích KPI
- Akční tlačítka pro rychlé aktualizace úkolů
- Řízení zdrojů a docházky
- Kalendář schůzek





Panel člena projektového týmu
Přednastavená osobní nástěnka vhodná pro roli člena projektového týmu je navržena tak, aby poskytovala přehledné informace o aktuálním výkonu, který je relevantní pro realizaci projektu.

Klíčové vlastnosti:
- Moje správa zdrojů
- Můj časový výkaz
- Docházka
- Můj kanban
- Kalendář schůzek





Panel vedoucího týmu
Přednastavená osobní nástěnka vhodná pro roli vedoucího týmu je navržena tak, aby poskytovala přehledné informace o aktuálním výkonu, který je relevantní pro celý tým.

Klíčové vlastnosti:
- Řízení týmových zdrojů
- Reporty o týmovém čase
- Schvalování dovolené
- Report o mzdách a vyúčtování
- Týmový kanban





Panel manažera portfolia
Mějte všechny své projekty organizované a snadno přístupné prostřednictvím stromu portfolia na nástěnce manažera portfolia. Přehled aktivit a kritických úkolů vám pomůže řešit naléhavé problémy a pomocí dalších karet můžete spravovat pracovní vytížení uživatele, aktuální sprint a rozpočty. Grafy a diagramy můžete použít k vizualizaci jakéhokoli výkazu celkového výkonu.

Klíčové vlastnosti:
- Strom portfolia
- Grafy a diagramy znázorňující výkon projektů a KPI
- Úkoly vyžadující pozornost manažera
- Přehled aktivit
- Kalendář schůzek
- Správa zdrojů
- Agilní nástěnka pro současné sprinty
- Rozpočty




Panel Scrum Mastera
Všechny živé operace má SCRUM master na dosah svých rukou. Aktuální stav sprintu, celkový průběh dokončení sprintu, rychlost za den, týden nebo měsíc, uzavřené story points v čase, přehledné grafy a další přizpůsobitelné moduly a možnosti.

Klíčové funkce:
- řízení sprintů z jedné obrazovky
- jednoduché přidání a odebrání modulů
- grafické přehledy výkonu v čase
- sledování story points




Panel CEO
Pro výkonného ředitele je důležité získat na první pohled rychlý a úplný přehled o výkonnosti společnosti, aniž by bylo nutné procházet nekonečnými seznamy dat. Easy Project umožňuje transformovat jakákoliv data do grafu pro porovnání plánovaného výkonu s aktuálním měřicím diagramem, a stejně tak i rychlý přístup k dalším modulům, jako je kalendář schůzek či nástěnka HR.

Klíčové vlastnosti:
- Grafy výkonu a grafy pro faktury
- Přehled zisků za různá období
- Kalendář schůzek
- Nástěnka HR




