Podpora při řízení projektů s Easy Projectem
Jedná se o průběžnou službu poskytovanou za účelem 100% využití síly Easy Projectu. Dle úrovně podpory máte k dispozici komunikační kanály, garantované reakční doby a předplacené práce.
Každý klient, bez ohledu na úroveň podpory, má nárok na opravu chyb v softwaru.
Vaše požadavky můžete reportovat po přihlášení do Help Desku nebo e-mailem na podpora@easyproject.cz. Po přihlášení do Help Desku máte k dispozici technickou dokumentaci Easy Projectu.
Osobní podpora je dostupná ve standardních pracovních hodinách, tj. 9:00 - 17:00; Po-Pá.
Zvolte si nejvhodnější úroveň Vaší podpory
Všichni naši uživatelé mají nárok na různé informační zdroje, které jim umožní se rychle a bezproblémově sžít s aplikací Easy Project.
Základní podpora – zdarma
- Dostupná pro všechny uživatele
- On-boarding zóna (interaktivní uživatelské příručky)
- Databáze znalostí
- Podpora prostřednictvím e-mailu podpora@easyproject.cz (doba odezvy dle nejlepšího úsilí)
- Zavazujeme se analyzovat a odpovědět na každou obdrženou otázku komplexně a včas
- Oficiální jazyky podpory - CZ, EN, FR, DE
- Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
* Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace. Žádná uživatelská podpora ani konzultace.
Premium podpora
- Dostupné pro všechny plány v cloudu
- E-mailová podpora s prioritní dobou odezvy
- Živý chat v aplikaci
- Horká linka pro uživatelskou podporu
- On-boarding zóna (interaktivní uživatelské příručky)
- Databáze znalostí
- Podpora prostřednictvím e-mailu podpora@easyproject.cz odpověď do jednoho pracovního dne)
- Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
* Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace. Žádná uživatelská podpora ani konzultace.
Individuální podpora
- Dostupná pro cloudové nebo serverové řešení
- Podmínky a kanály podpory jsou definovány individuálně
- Kontaktujte nás pro více informací
Obecné informace o podpoře:
Váš požadavek je odeslán na podporu Easy Projectu v okamžiku jeho potvrzení online (Help Desk, email na podporu). Při zadání požadavku přes Help Desk máte možnost ihned prozkoumat relevantní tipy z "Knowledge base".
Pokud chcete získat co nejrelevantnější odezvu na váš požadavek, měl by report obsahovat technické informace (verze Easy Projectu, specifikace prostředí, production log) chybových hlášení a také systémové informace. Telefonickým kontaktováním (a odkázáním se na ID ticketu) lze zkrátit odezvu a snížit riziko potenciálních chyb (z důvodu nesprávného pochopení vašeho požadavku). Vždy ale, prosím, volejte až po ohlášení chyby online způsobem (viz předchozí odstavec).
Při řešení požavků s úrovní závažnosti "1" nebo "2" doporučujeme vždy rovněž zatelefonovat.
Ohlášená chyba (bug report) je považována za legitimní, pokud máte:
- Easy Project hostován v Easy Software cloudu.
- Easy Project nainstalován na vlastním serveru dle doporučených postupů a s doporučenou konfigurací)
V opačném případě se chyba nemusí potvrdit při simulačních testech, což může znamenat, že chyba je způsobena externím faktorem.
Klasifikace závažnosti probíhá na základě:
-
Závažnost 1 (urgentní)
Problém závažně ovlivňuje používání software v produkčním/výrobním prostředi (jako např. ztráta výrobních dat nebo nefukčnost produkčních systémů). Tato situace brání v použivání softwaru a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.
Horká linka*pro hlášení výpadků na cloudu: 312 313 670
*pouze pro cloudové uživatele, při nedostupnosti aplikace; žádná uživatelská podpora ani konzultace -
Závažnost 2 (vysoká)
Software funguje, ale možnost jeho použití v produkčním prostředí je značně snížena. Tato situace má velký nežádoucí dopad na fungování firmy a neexistuje žádné procesní zástupné řešení. -
Závažnost 3 (střední)
Software funguje, ale obsahuje částečnou či nekritickou chybu. Situace má střední až malý dopad na fungování firmy, produkce není ohrožena. -
Závažnost 4 (nízká)
Obecné otázky, chyba v dokumentaci, doporučení pro budoucí rozvoj. Situace, která má na produkční prostředí či používání systému a jeho funkčnost malý nebo žádný vliv.
Životní cyklus Easy Projectu
Q1 | Q2 | Q3 | Q4 | Q1 | Q2 | Q3 | Q4 | Q1 | Q2 | Q3 | Q4 | |
2020 | 2021 | 2022 | ||||||||||
Easy Project 11 | ||||||||||||
Easy Project 10 | ||||||||||||
Easy Project 2018 (v9 a nižší) |
Fáze životního cyklu Easy Projectu:
Předčasné vydání – Verze SW je k dispozici pro dobrovolné early adopters za podmínek rozšířené podpory.
Obecná dostupnost – Aktuální verze. Pravidelná aktualizace funkcí je zaměřena na tuto verzi. Plná podpora.
LTS (dlouhodobá podpora) – K dispozici je uživatelská podpora a občasné opravy chyb. Nejsou k dispozici žádné požadavky na funkce ani přizpůsobení. Poskytovatelné v cloudu.
Konec podpory – Poskytována pouze samotná podpora, žádné opravy chyb. Poskytovatelné v cloudu pouze jako přizpůsobené řešení.
Ziskovější a úspěšné projekty
Easy Project je zde pro vás
Nejlepší projektové nástroje v jednom software...