Nejste na to sami. A nikdy nebudete.

Vyberte si tu nejvhodnější úroveň podpory, která vyhovuje vám a vašim potřebám.

Mám zájem o nabídku

Základní podpora – zdarma

  • Pro všechny uživatele
  • Interaktivní uživatelské příručky
  • Databáze znalostí
  • Podpora prostřednictvím e-mailu podpora@easyproject.cz
  • Na každou obdrženou otázku odpovíme komplexně a včas
  • Oficiální jazyky podpory jsou CZ, EN, FR, DE
  • Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
    * Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace.

Premium podpora

  • Dostupná pro všechna cloudová řešení
  • Live chat v aplikaci
  • Horká linka pro uživatelskou podporu
  • Interaktivní uživatelské příručky
  • Databáze znalostí
  • Podpora prostřednictvím e-mailu podpora@easyproject.cz, odpověď do 1 pracovního dne
  • Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
    * Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace.

Individuální podpora

  • Dostupná pro cloudové nebo serverové řešení
  • Podmínky a kanály podpory definujeme individuálně
  • Kontaktujte nás pro více informací

Jak podpora funguje

Před zadáním požadavku, prosím, využijte relevantní tipy a informace z Knowledge base. Standardní odeslání požadavku probíhá využitím klientské zóny či e-mailu. Pokud máte zaplacený plán prioritní podpory, lze nás kontaktovat také telefonicky. Při telefonické žádosti o podporu budete požádáni o kontaktní údaje: jméno, společnost, telefonní číslo a e-mail. Bez těchto informací nejsme schopni zpracovat váš požadavek.

Pokud chcete získat co nejrelevantnější odezvu na váš požadavek, měl by report obsahovat technické informace (verze Easy Projectu, specifikace prostředí, production log) chybových hlášení a také systémové informace. Telefonickým kontaktováním a odkázáním se na ID ticketu, lze zkrátit odezvu a snížit riziko potenciálních chyb. Vždy ale, prosím, volejte až po ohlášení chyby online způsobem.

Při řešení požavků s úrovní závažnosti 1 nebo 2 doporučujeme vždy rovněž zatelefonovat.

Oficiálními jazyky podpory jsou angličtina, francouzština, němčina a čeština. Pokud obdržíme hlášení v jiném jazyce, použijeme webový překladač, abychom pochopili podstatu problému. V případě jiných jazyků odpovídáme v angličtině.

Ohlášená chyba (bug report) je považována za legitimní, pokud máte:

V opačném případě se chyba nemusí potvrdit při simulačních testech, což může znamenat, že chyba je způsobena externím faktorem.

Easy Project klasifikuje závažnost problému na základě:

  • Závažnost 1 (urgentní)
    Problém závažně ovlivňuje používání software v produkčním/výrobním prostředi (jako např. ztráta výrobních dat nebo nefukčnost produkčních systémů). Tato situace brání v použivání softwaru a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.
    Horká linka*pro hlášení výpadků na cloudu: 312 313 670
    *pouze pro cloudové uživatele, při nedostupnosti aplikace; žádná uživatelská podpora ani konzultace

  • Závažnost 2 (vysoká)
    Software funguje, ale možnost jeho použití v produkčním prostředí je značně snížena. Tato situace má velký nežádoucí dopad na fungování firmy a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.

  • Závažnost 3 (střední)
    Software funguje, ale obsahuje částečnou či nekritickou chybu. Situace má střední až malý dopad na fungování firmy, produkce není ohrožena.

  • Závažnost 4 (nízká)
    Problém, který zahrnuje částečnou, nekritickou ztrátu používání softwaru v produkčním prostředí. Situace, která má na produkční prostředí či používání systému a jeho funkčnost malý nebo žádný vliv.

V případě zájmu o nabídku nás kontaktujte

Životní cyklus Easy Projectu

  2021 2022 2023
  Q1 Q2 Q3 Q4 Q1 Q2 Q3 Q4 Q1 Q2 Q3 Q4
Easy Project 12                        
Easy Project 11                        
Easy Project 10                        

 

Fáze životního cyklu Easy Projectu:

Předčasné vydání – Verze SW je k dispozici pro dobrovolné early adopters za podmínek rozšířené podpory.

Obecná dostupnost – Aktuální verze. Pravidelná aktualizace funkcí je zaměřena na tuto verzi. Plná podpora.

LTS (dlouhodobá podpora) – K dispozici je uživatelská podpora a občasné opravy chyb. Nejsou k dispozici žádné požadavky na funkce ani přizpůsobení. Poskytovatelné v cloudu.

Konec podpory – Poskytována pouze samotná podpora, avšak bez opravy chyb z důvodu ukončení podpory požadovaných komponent třetích stran. Poskytovatelné v cloudu pouze jako přizpůsobené řešení v izolovaném prostředí.

Vyzkoušejte Easy Project na 30 dní zdarma

Všechny funkce, SSL ochrana, denní zálohy. Vyzkoušejte bez rizika ještě dnes.