Hlavní informace

Jedná se o průběžnou službu poskytovanou za účelem 100% využití síly Easy Projectu. Dle úrovně podpory máte k dispozici komunikační kanály, garantované reakční doby a předplacené práce.

Každý klient, bez ohledu na úroveň podpory, má nárok na opravu chyb v softwaru.

Vaše požadavky můžete reportovat po přihlášení do Help Desku nebo e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Po přihlášení do Help Desku máte k dispozici znalostní bázi Easy Projectu.

Osobní podpora je dostupná ve standardních pracovních hodinách, tj. 9:00 - 17:00; Po-Pá.

Podporu v Easy Projectu pro Vás zajišťují:

Robert vede tým zákaznické podpory Easy Project. Ve firmě působí již od raných fází a zná každé zákoutí našeho softwaru. Má zodpovědnost za řízení kvality a správu vydávání nových verzí. Robert je členem Mensy Česká republika a nadšencem do lyžování a hor.

Easy Project - Robert Kováčik


Dominika je jedním z našich nejzkušenějších specialistů zákaznické podpory s více než 6 lety zkušeností v podpůrné pozici. Kromě zpracování lístků Dominika průběžně aktualizuje náš changelog (přehled změn v nových verzích softwaru) a účastní se týdenních setkání s vývojovým týmem, aby zajistila rychlou opravu hlášených chyb. Ve svém volném čase dává přednost malování a hraní videoher.

Easy Software - Dominika Petzova


Boris je naším specialistou zákaznické podpory se zvláštním zřetelem na spokojenost klientů. Má zkušenosti na různých pozicích, včetně obchodu, avšak věří, že nakonec se našel jako oddaný člen týmu péče o zákazníky. Svůj volný čas Boris tráví aktivně a miluje všechny druhy sportů.

Easy Project - Boris Vyparina


Vendula je odborník na počítačové systémy a pracuje jako specialistka zákaznické podpory s detailními znalostmi funkcí WBS a Gantt. Kromě řešení požadavků klientů prostřednictvím Help Desk, Zopim a Intercom se také specializuje na testování a zajištění toho, aby uživatelé dostávali software bez chyb. Vendula preferuje trávení volného času cestováním a čtením knih.

Easy Project - Vendula Kreuzová


Vladimír je zkušený specialista zákaznické podpory, pečuje o tikety a konverzace s klienty přes Zopim, Intercom a Livechat, a kromě angličtiny vám pomůže i ve španělštině. Kromě toho, že je oddaným členem týmu Help Desk, se Vladimír zajímá o knihy a videohry.

Easy Project - Vladimír Švarc


Veronika je specialista na zákaznickou podporu. Baví ji nacházet řešení problémů našich zakázníků tak, aby mohli naše aplikace využívat v plné šíři. V minulosti působila v obchodě a marketingu. Do práce jezdí na kole a nebo vlakem. volný čas traví s jejími dvěma psy a přítelem. Neustále pracuje na osobním rozvoji a každý den se snaží naučit něco nového. 

Veronika Harrison

Zvolte si nejvhodnější úroveň Vaší podpory

Všichni naši uživatelé mají nárok na různé informační zdroje, které jim umožní se rychle a bezproblémově sžít s aplikací Easy Project.

Základní podpora – zdarma

  • Dostupná pro všechny uživatele
  • On-boarding zóna (interaktivní uživatelské příručky)
  • Databáze znalostí
  • Podpora prostřednictvím e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (doba odezvy dle nejlepšího úsilí)
  • Zavazujeme se analyzovat a odpovědět na každou obdrženou otázku komplexně a včas
  • Oficiální jazyky podpory - CZ, EN, FR, DE
  • Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
    * Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace. Žádná uživatelská podpora ani konzultace.

Premium podpora

  • Dostupné pro všechny plány v cloudu
  • E-mailová podpora s prioritní dobou odezvy
  • Živý chat v aplikaci
  • Horká linka pro uživatelskou podporu
  • On-boarding zóna (interaktivní uživatelské příručky)
  • Databáze znalostí
  • Podpora prostřednictvím e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    (odpověď do jednoho pracovního dne)
  • Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
    * Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace. Žádná uživatelská podpora ani konzultace.

Individuální podpora

  • Dostupná pro cloudové nebo serverové řešení
  • Podmínky a kanály podpory jsou definovány individuálně
  • Kontaktujte nás pro více informací

Obecné informace o podpoře:

Váš požadavek je odeslán na podporu Easy Projectu v okamžiku jeho potvrzení online (Help Desk, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.). Při zadání požadavku přes Help Desk máte možnost ihned prozkoumat relevantní tipy z "Knowledge base".

Pokud chcete získat co nejrelevantnější odezvu na váš požadavek, měl by report obsahovat technické informace (verze Easy Projectu, specifikace prostředí, production log) chybových hlášení a také systémové informace. Telefonickým kontaktováním (a odkázáním se na ID ticketu) lze zkrátit odezvu a snížit riziko potenciálních chyb (z důvodu nesprávného pochopení vašeho požadavku). Vždy ale, prosím, volejte až po ohlášení chyby online způsobem (viz předchozí odstavec).

Při řešení požavků s úrovní závažnosti "1" nebo "2" doporučujeme vždy rovněž zatelefonovat.

Ohlášená chyba (bug report) je považována za legitimní, pokud máte:

V opačném případě se chyba nemusí potvrdit při simulačních testech, což může znamenat, že chyba je způsobena externím faktorem.

Klasifikace závažnosti probíhá na základě:

Závažnost 1 (urgentní)

Problém závažně ovlivňuje používání software v produkčním/výrobním prostředi (jako např. ztráta výrobních dat nebo nefukčnost produkčních systémů). Tato situace brání v použivání softwaru a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.
Horká linka* pro hlášení výpadků na cloudu: 312 313 670
*pouze pro cloudové uživatele, při nedostupnosti aplikace; žádná uživatelská podpora ani konzultace

Závažnost 2 (vysoká)

Software funguje, ale možnost jeho použití v produkčním prostředí je značně snížena. Tato situace má velký nežádoucí dopad na fungování firmy a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.

Závažnost 3 (střední)

Software funguje, ale obsahuje částečnou či nekritickou chybu. Situace má střední až malý dopad na fungování firmy, produkce není ohrožena.

Závažnost 4 (nízká)

Obecné otázky, chyba v dokumentaci, doporučení pro budoucí rozvoj. Situace, která má na produkční prostředí či používání systému a jeho funkčnost malý nebo žádný vliv.

 

V případě zájmu o nabídku nás kontaktujte

Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace