Hlavní informace

Řízení projektů - project management

WBS - Work Breakdown Structure

Funkce WBS je založena na metodě hierarchického rozložení projektu do menších, lépe doručitelných celků, tzv. "deliverables". Projekty lze plánovat v podobném logickém uspořádání jako u v dnešním době stále oblíbenější a efektivní metody myšlenkových map. Díky rozložení projektu na podprojekty a dílčí úkoly lze plánovat rychleji a s větším důrazem na logickou struktruru.

Klíčové vlastnosti:

  • vizualizace projektů, úkolů a podúkolů v podobném logickém uspořádání jako metody myšlenkového mapování
  • "drag and drop" řazení úkolů a projektů
  • vytváření úkolů
  • modifikovatelné barevné odlišení jednotlivých prvků
  • klávesové zkratky pro rychlejší práci
  • zoom in – zoom out
  • historie úprav

Gantt pro plánování projektů

Gantt vizualizuje úkoly projektu v čase a umožňuje snadné plánování projektu. Pomocí drag&drop přesouvání úkolů na časové ose naplánujete jakýkoliv projekt. S vazbami, podúkoly a milníky, nebo úplně jednoduchý.

Klíčové funkce:

  • vizualizace úkolů projektu v čase – Gantt nad úkoly

  • plánování úkolů v čase – drag & drop

  • vazby mezi úkoly a podúkoly

  • zakládání úkolů z Ganttu

  • vizualizace projektů v čase – Gantt nad projekty

  • plánování projektů v čase – drag & drop

  • export Ganttu do PDF


Rychlý plánovač projektů

Slouží pro rychlé naplánování projektů, pro které nejdou využít šablony. Přehledně vytvoříte všechny úkoly projektu (work brake-down structure), které následně v Ganttu naplánujete v čase a pak přiřadíte lidem.

Klíčové funkce:

  • přehledná tabulka pro vytvoření úkolů

  • definice polí tabulky na úrovni projektu


Plán projektu - milníky

Získejte okamžitý přehled o cílech projektu ve formě milníků a všech úkolů, které je třeba dokončit. S plánem projektu získáte okamžitý přehled celého plánu projektu.

Klíčové vlastnosti:

  • Vizualizace celého plánu projektu na jedné stránce
  • Zobrazení milníků s přidruženými úkoly
  • Zobrazení dat dokončení a aktuálního postupu
  • Filtrování snadných milníků
  • Rychlý přístup z nabídky projektu

Osobní stránka pro vaše potřeby

Řešte potřeby více uživatelů a optimalizujte tok denních procesů pomocí osobních stránek a portfolia přednastavených stránek pro typické firemní role, jako jsou projektoví manažeři, pracovníci podpory, obchodní zástupci a další.

Klíčové vlastnosti:
  • Úkoly ve formátu seznamu či kalendáře zahrnují: můj úkol, úkol, který mi byl přidělen, úkoly, na kterých spolupracuji, úkoly podle projektů
  • Projekty v seznamu - moje projekty
  • Moduly aktivity, docházky a řízení času
  • Jednoduchá tlačítka pro snadnou aktualizaci úloh
  • Rozmanitost grafických výstupů, přehledů a měřících diagramů

Dokumenty projektů

K projektům i úkolům lze přiřazovat dokumenty. Dokumenty lze členit do kategorií a podle kategorií nastavit přístupová práva pro role. Dokumenty ze všech úkolů jsou k dispozici ve složce „přílohy“. Dokumenty se verzují a lze v nich samozřejmě vyhledávat.

Klíčové funkce:

  • kategorie dokumentů

  • přístupová práva dle kategorií

  • verzování dokumentů

  • dokumenty ze všech úkolů ve složce „přílohy“

  • vyhledávání v dokumentech


Kritická cesta projektu

Kritická cesta je posloupnost úkolů, které nemohou být zpožděny, jinak by byl celý projekt zpožděn. Zobrazuje také nejkratší dobu, během které může být projekt dokončen. Úkol v rámci projektu je považován za kritický, pokud jeho datum dokončení nelze odložit, aniž by to přímo ovlivnilo datum dokončení projektu.

Klíčové funkce:

  • identifikace kritických úkolů projektu

  • snadno dostupná v projektovém Easy Ganttu

  • možnost obrácené kritické cesty

  • pomáhá držet krok s plánem projektu


Baselines

Vyhodnoťte výkon projektu jeho porovnáním s původním plánem. Baselines poskytují snímky různých plánů v různých okamžicích, což vám umožní snadno porovnat plán se současným výkonem v Ganttově diagramu.

Klíčové funkce:

  • Vizualizace baselines v Ganttově diagramu

  • Neomezený počet baselines

  • Srovnání současných a původně plánovaných termínů začátku a konce

  • Přehled všech změn načasování úkolů

  • Snadné vytváření a mazání přímo v Ganttově diagramu


Šablony projektů

Celý projekt (s milníky, úkoly, týmem, dokumenty) můžete snadno uložit jako šablonu. A z této šablony v budoucnu založit nový projekt. Šablony ušetří desítky hodin práce při zahajování projektů. Po každém projektu můžete šablonu o kousek vylepšit a tak ladit vaše procesy.

Klíčové funkce:

  • neomezený počet šablon

  • do šablony se ukládá vše – tým, úkoly, milníky, dokumenty

  • nový projekt ze šablony na 2 kliky

  • posun termínů při zakládání ze šablony


Vypočítávaná pole

K úkolu či projektu snadno nastavíte vlastní pole, které se vypočítá z jiných hodnot. Například: k úkolu vytvoříte pole "zbylý čas pro realizaci" = předepsaný čas - vykázaný čas.

Klíčové funkce:

  • definice polí k úkolům, projektům, uživatelům a dalším entitám
  • skládání vzorců z jiných hodnot v systému

Agilní vývoj a projekty

Kanban - osobní a týmové nástěnky

Získejte přehled o práci, která má být provedena, a současném stavu úkolů s osobními a týmovými nástěnkami Kanban. Jednoduše je přidejte na osobní nebo týmové panely a poté aktualizujte či znovu přiřaďte úkoly přes drag & drop bez opuštění svého panelu.

Klíčové funkce:

  • Prověřená agilní metodika pro vaši společnost

  • Funkce na úrovni projektu

  • Modul lze přidat na libovolnou osobní stránku

  • Aktualizace úkolu a opětovné přiřazení přes drag & drop

  • Přehled osobních a týmových úkolů


Agilní řízení projektů pro SCRUM, KANBAN

Agile Board umožňuje agilní vývoj v souladu s metodikou Scrum a Kanban. Libovolné úkoly můžete přesunout z projektového backlogu do sprintu a dle potřeby je nechat automaticky měnit svůj stav i řešitele podle toho, v jaké fázi řešení se právě nacházejí. Účelem tohoto rozšíření je pomoci s implementací agilní metodiky ve vaší společnosti.

Klíčové funkce:

  • dvě metody: SCRUM a KANBAN
  • projektový backlog obsahuje všechny úkoly, které ještě nejsou ve sprintech
  • drag & drop zařazení úkolu do sprint backlogu
  • úkoly ve sprintech rozdělené dle kritérií – swimlanes
  • neomezené množství sprintů
  • filtrování nad úkoly podle všech vlastností + vyhledávání
  • snadné nastavení sloupců nástěnky na úrovni projektu
  • drag & drop přiřazování lidí k úkolům

Burndown graf pro hladký průběh sprintu

Burndown graf slouží k provedení důkladné analýzy pokroku pro včasné dokončení sprintu. Porovnejte ideální a reálný stav zbývající práce, určete pracovní vzorec a ujistěte se, že plán sprintu bude splněn bez překážky.

Klíčové funkce:

  • Graf znázorňující ideální versus skutečnou zbývající práci

  • Jeden z nejběžnějších sledovacích mechanismů sprintu používaných profesionály v Agile

  • Sloupce zobrazující počet zbývajících a dokončených úkolů

  • Předpovídá, kdy bude dokončena práce

  • 4 indikátory: ideální zbývající práce, skutečná zbývající práce, zbývající úkoly, dokončené úkoly


Backlogy pro organizaci agilních projektů

Vytvoření týdenního backlogu s Easy Project je snadné a zabere jen pár minut. Jednoduše sestavte produktový backlog pomocí drag & drop z nástěnky úkolů a poté během porady vytvořte týdenní backlog sprintu.

Klíčové funkce:

  • Nevyřízený backlog s nástěnkou úkolů

  • Backlog sprintu s úkoly v realizaci

  • Přetáhněte úkoly mezi backlogy pomocí drag & drop

  • Filtry úkolů v rámci backlogů

  • Řazení úkolů podle priority


Nástěnka SCRUM mastera

Všechny živé operace má SCRUM master na dosah svých rukou. Aktuální stav sprintu, celkový průběh dokončení sprintu, rychlost za den, týden nebo měsíc, uzavřené story points v čase, přehledné grafy a další přizpůsobitelné moduly a možnosti.

Klíčové funkce:

  • řízení sprintů z jedné obrazovky

  • jednoduché přidání a odebrání modulů

  • grafické přehledy výkonu v čase

  • sledování story points


Nástěnka SCRUM pracovníka

Plně přizpůsobitelný dashboard pro vyšší efektivitu SCRUM pracovníka. Moje úkoly na nástěnce SCRUM, výkon v čase, odpracovaný čas za poslední den, týden nebo měsíc, sledování story points, práce ve sprintech a další přizpůsobitelné moduly a možnosti.

Klíčové funkce:

  • práce ve sprintech z jedné obrazovky

  • jednoduché přidání a odebrání modulů

  • grafické přehledy výkonu v čase

  • sledování story points


Řízení práce a procesů

Sledování úkolů pro aktualizované projekty

Aktualizujte vlastnosti úkolů podle vašich oprávnění, vizualizujte průběh projektu a tlačte úkoly přes workflow. Sledování úkolů eliminuje potřebu schůzek nad aktualizací stavu, protože vše lze sledovat přímo v Easy Project.

Klíčové funkce:

  • Aktualizace úkolů podle workflow a uživatelských oprávnění

  • Aktualizace vlastností úkolů, jako je typ úkolu, řešitel, % hotovo, datum dokončení, priorita, stav atd.

  • Aktualizace úkolů pomocí inline editačního menu

  • Možnosti úkolů, jako je přesunutí, sloučení, vytvoření podúkolu atd.

  • Už žádná potřeba schůzek nad aktualizací stavu


Sledování a výkazy času pro efektivitu a plánování

Sledování a výkazy času jsou klíčem k efektivnímu řízení času a plánování. Umožňuje zaměstnancům efektivně využívat a vykazovat svůj čas a manažeři mohou sledovat strávený čas a používat jej jako referenci pro budoucí plánování projektů.

Klíčové funkce:

  • Sledování času podle projektů/úkolů/uživatelů/aktivit

  • Vlastní exportovatelné výkazy

  • Výkaz odpracovaného času podle definovaného časového období

  • Snadné zaznamenávání času pracovníky

  • Stopky pro přesné sledování času na úkolech


Check-lists

Check-lists mohou snadno zlepšit organizaci práce, motivaci a produktivitu. Vylučují možnost zapomenout na nějaký krok, což vede ke efektivnějšímu doručení opakovaných úkolů a redukci chyb.

Klíčové funkce:

  • Funkce na úrovni projektu

  • Schopnost vytvářet šablony prostřednictvím Administrace

  • Na rolích založená oprávnění

  • Neomezený počet položek v check-listech

  • Změny lze uložit do historie


Workflow

Workflow umožňují definovat, provádět a automatizovat podnikové procesy, eliminovat chaos a koordinovat úkoly mezi zaměstnanci. Easy Project umožňuje nastavit oprávnění a pracovní postupy založené na typech uživatelů.

Klíčové funkce:

  • Nastavitelné přechody stavů a práva sloupců

  • Závislost na rolích a typech úkolů

  • Zabraňuje uživatelům provádět nežádoucí změny úkolů

  • Zvyšuje bezpečnost a minimalizuje nežádoucí činnost uživatele


Kalendář a plánovač schůzek

Kalendář schůzek a úkolů, který pomůže zorganizovat meetingy ve firmě nebo projektovém týmu. Snadno si zobrazíte, kdy mají kolegové volno, a pozvete je na schůzku. Schůzky můžete přiřadit k projektu a odesílat pozvánky e-mailem.

Klíčové funkce:

  • zadávání schůzek s: názvem, datem, časem, agendou, projektem, pozvánkami uživatelů, pozvánkami na e-mail, opakováním

  • osobní time management

  • zobrazení dostupnosti kolegů – kdy mají volno

  • pozvánky na e-mail s potvrzením, či odmítnutím

  • opakující se schůzky

  • propojení s kalendáři dalších systémů – Googlem atd.

  • využití (bookování) místností


Rychlé zprávy v týmu

Slouží pro rychlou komunikaci mezi uživateli systému. Vyhledáte kolegu dle jména a napíšete mu zprávu. Ta se mu ihned zobrazí v jeho Easy Projectu na pravé servisní liště.

Klíčové vlastnosti:

  • Snadný přístup - z pravé části servisního panelu

  • Oznámení - získejte vizuální nebo zvukové upozornění, když vám někdo posílá zprávu

  • Historie - komunikace je automaticky uložena a snadno dostupná

  • Vyhledatelnost - rychlá dostupnost uživatele díky našeptávači

  • Dostupnost - pro Redmine i Easy Redmine


Akční tlačítka

Omezte počet kroků nezbytných pro aktualizaci úkolu. Stačí otevřít seznam úkolů a přetáhnout jeden z nich na přednastavené akční tlačítko, které může provádět jakoukoli aktualizaci úkolu, včetně změny řešitele, typu úkolu nebo priority.

Klíčové funkce:

  • Aktualizace úkolu pomocí drag & drop

  • Aktualizace libovolných vlastností úkolu

  • Přizpůsobení a zbarvení tlačítek

  • Podporuje vlastní uživatelská pole

  • Kompletní přehled dostupných tlačítek prostřednictvím nabídky Další


Synchronizace kalendářů a kontaktů

Jednoduše synchronizujte své kalendáře a kontakty v Easy Project s libovolnou službou kompatibilní s CalDAV či CardDAV, jako je například OutlookMozilla, Apple iOSAndroid OS! Šetřete čas díky obousměrné synchronizaci dat v reálném čase.

Klíčové funkce:

  • Všechny schůzky jsou synchronizovány na všech platformách
  • Vaše kontakty máte vždy při sobě
  • Dvousměrná synchronizace
  • Podpora CalDAV/CardDAV
  • Kompatibilní s aplikacemi Outlook, Mozilla, Apple iOS, Android OS a dalšími

Řízení portfolií projektů - portfolio management

Přehled portfolia

Vytvořte výkazy a přehledy portfolia několika kliknutími. Můžete snadno vytvořit rozpočet portfolia nebo tabulky o odpracovaném čase, zdrojích apod. Pomocí integrovaných grafů je můžete přeměnit na plnohodnotný report připravený k prezentaci.

Klíčové funkce:

  • Výkazy portfolia pro rozpočty, odpracovaný čas, zdroje atd.

  • Snadno přizpůsobitelné

  • Vyberte si z dlouhého seznamu různých sloupců, které chcete zobrazit

  • Transformace do grafů a diagramů

  • Možnosti exportu (CSV, XLSX, PDF, tisk)


Strom portfolia

Se stromem portfolia získáte přehled všech svých projektů na první pohled. Umožňuje vám vidět všechny projekty s barevnými indikátory pro projekty/úkoly po termínu dokončení, počet vyčerpaných a zbývajících hodin, aktuální stav a další důležité vlastnosti projektu.

Klíčové funkce:

  • Rychlý přehled všech projektů

  • Snadná integrace do osobního panelu

  • Úplné přizpůsobení prostřednictvím možností

  • Některé funkce: barevné indikátory, vyčerpaný/zbývající čas, aktuální stav atd.

  • Pokročilé možnosti filtrování


Gantt pro plánování projektů

Gantt vizualizuje úkoly projektu v čase a umožňuje snadné plánování projektu. Pomocí drag&drop přesouvání úkolů na časové ose naplánujete jakýkoliv projekt. Tvorba vazeb, podúkolů a milníků je úplně jednoduchá.

Klíčové funkce:

  • vizualizace úkolů projektu v čase – Gantt nad úkoly

  • plánování úkolů v čase – drag & drop

  • vazby mezi úkoly a podúkoly

  • zakládání úkolů z Ganttu

  • vizualizace projektů v čase – Gantt nad projekty

  • plánování projektů v čase – drag & drop

  • export Ganttu do PDF


Kontroling a reporting projektů

Earned Value Management

Earned Value Management (EVM) je technikou řízení projektu pro měření výkonnosti a pokroku daného projektu objektivním způsobem. V jediném integrovaném systému je EVM je schopno poskytnout přesné předpovědi a přehled problémů ve výkonnosti projektu, které jsou významným příspěvkem k jeho dobrým výsledkům.

Klíčové funkce:

  • Projektový modul k dispozici pro všechny, nebo pouze vybrané projekty

  • Okamžité srovnání rozsahu (vytvořené hodnoty) s harmonogramem (čas) a rozpočtovými zdroji (náklady)

  • Základní linie řízení výkonu (baseline) reprezentuje cíl projektu ("Plánovaná hodnota")

  • Postup práce je měřen jako "vytvořené hodnoty" - měřítko

  • Soustava metrik, které poskytují přesný výpočet nákladů a časového harmonogramu

  • Sada vodítek, které usměrňují systém řízení projektu


Grafy a reporty

Jakýkoliv výpis úkolů snadno zobrazíte i v grafu. Například počty úkolů v jednotlivých projektech, odpracovaný čas na projektech, úkoly dle lidí. Grafy a reporty jsou plně uživatelsky definovatelné.

Klíčové funkce:

  • uživatelsky nastavitelné grafy


Alerty – systém včasného varování

Nastavíte si, o čem a kdy chcete být upozorněni, a ve správný čas dostanete notifikaci e-mailem. Například: blíží se termín milníku, rozpočet projektu / úkolu je překročen, úkoly jsou po termínu.

Klíčové funkce:

  • zasílá e-mailové upozornění jednomu či více uživatelům (dle nastavení)

  • 3 kategorie upozornění

  • nastavení podmínek pro upozornění na úkolech, projektech, milnících

  • nastavení času, kdy se mají podmínky vyhodnotit a odeslat upozornění


Přehled aktivit

Přehled aktivit je nejrychlejší způsob, jak zjistit nejnovější aktualizace úkolů. Je vždy přístupný ve vašem bočním panelu, kde můžete vidět aktualizované úkoly a nedávné komentáře, čímž zcela eliminuje potřebu e-mailových upozornění.

Klíčové funkce:

  • Schopnost sledovat úkoly, ve kterých jste autorem, spolupracovníkem a řešitelem

  • Vizualizace aktualizovaných úkolů s nejnovějšími komentáři

  • Vždy je k dispozici v pravém bočním panelu

  • Může být přidán jako modul na osobní stránce

  • Už žádná potřeba e-mailových oznámení


Šablony projektů

Produkční šablony

Easy Project vám nabízí řadu profesionálních šablon, které vám pomohou posunout vaše plánování a realizaci projektů na zcela novou úroveň. Na základě nejlepších postupů řízení a znalostí našich odborníků z různých odvětví vám tyto profesionální šablony ušetří čas a zajistí pevnou páteř projektového plánování.

Koupit hned

Seznam šablon:

  • Šablona sériové výroby

  • Šablona malé výroby

  • Šablona pro změnu výroby

  • Vlastní šablona výroby


Strategické šablony projektu

Vytvořte most mezi ambicemi vrcholového managementu a každodenními aktivitami pomocí strategických šablon Easy Project. S pevnými strukturami vašich projektů, které jsou založené na nejlepších postupech PM, zjednodušíte strategický rozhodovací proces a také proces utváření projektové strategie.

Klíčové strategické šablony projektu:

  • Konkurenční zpravodajství

  • Zákaznické zpravodajství

  • Vstup na trh

  • Velikost trhu

  • Implementace partnerského programu


Šablony pro vývoj produktů

Máme řešení pro každý vývojový model. S našimi vývojovými šablonami vám nebude chybět žádný zásadní krok v procesu vývoje produktu a budete schopni přehodnotit, který modul vyhovuje vaší firmě nejlépe. To vše díky dostupnosti různých šablon, které si můžete zdarma vyzkoušet v rámci řešení Easy Project.

Klíčové šablony pro vývoj produktu:

  • Model od návrhu k plánování

  • Evoluční model doručení

  • Evoluční prototypový model

  • Model čistého vodopádu

  • Spirální model

  • Stupňovitý model doručení

  • Prototypní model hrdla


Šablony HR projektů

Chcete-li zjednodušit proces vytváření, zavádění a dohled nad nařízeními upravujícími chování a procesy zaměstnanců, jako je nábor, péče o zaměstnance, pohovory, školení a motivace, předkládáme vám šablony HR projektů, které zajistí, že struktura vašich HR projektů je založena na nejlepších postupech projektového řízení.

Klíčové šablony HR projektů:

  • Nábor

  • Externí zdroje

  • Správa událostí

  • Plánování nástupnictví

  • Školení


Šablony Back office

Šablony Easy Project Back office vám umožňují hladce spustit administrativní úkoly, definovat proces ve firmě a udržet si kontrolu nad kvalitou.

Klíčové šablony Back office:

  • Administrativa

  • Řízení kvality

  • Řízení výkonnosti

  • Přidělení a řízení práce

  • Řízení pracovní síly


Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

.easyproject.cz
nebo

bez platby a bez instalace