Hlavní informace

 

Pojďme propojit váš Easy Project
s čímkoli potřebujete

 

Abyste neztráceli čas a mohli se věnovat
důležitější práci na vašich projektech.

Zjistit integrační možnosti

 

S integrací od Easy Projectu získáte

Ikona Plus modra

Řešení od základů

Prvotní analýza, nastavení a odladění jsou nevyhnutelné a časově náročné činnosti. Všechny je uděláme za vás.

 

Ikona Plus modra

Opravdu zkušeného partnera

Integrace bereme osobně – každé společnosti vyčleníme specialistu, který vás provede integracemi od A po Z zatímco vy se s klidem soustředíte na vaše projekty.

 

Ikona Plus modra

Volnější ruce a více času

Naše integrace vedou k automatizaci – proto budete moci rychleji a efektivněji dotahovat vaše projekty.

 

 

V čem je kouzlo naší integrace?

V tom, jak ji nastavíme. Díky 10 letům zkušeností a prvotřídní analýze implementujeme integraci tak, aby se software přizusobil vám, a ne vy jemu.

Dobře nastavená integrace vás osvobodí od zbytečné manuální práce a získáte tak více času na své projekty. 

  • Integraci vyřešíme za vás, ušetříte si čas i starosti
  • Propojíme Easy Project v ekosystému softwaru, který již používáte
  • Díky automatizaci vám ušetříme čas, peníze i energii

 

Poptat integraci

 

Easy Project 10 - screenshot
 

Jaké typy dat lze mezi aplikacemi předávat?

 

Project management integration

Projekty

Automaticky synchronizujte projekty a úkoly z jiných aplikaci. Vždy tak získáte k dispozici aktuální data.

 

CRM integration

CRM

Mějte všechny informace o potenciálních zákaznících na jednom místě. Přehlednost zvýší vaší šanci uzavřít nový obchod.

 

Accounting integration

Účetnictví

Vytvářejte faktury automaticky a bez chyb, které vznikají při manuálním zpracování faktur a dalších účetních položek.

 

Time management integration

Organizace času

Synchronizujte své schůzky napříč všemi aplikacemi a zařízeními. Stejně tak evidujte odpracovaný čas v rámci celé firmy.

Jak to funguje?

 

1. Vyplňte jednoduchý formulář

Vyplňte seznam aplikací a typu dat, které chcete vzájemně propojit.

2. Získejte nezávaznou analýzu

Po přijetí požadavku zdarma zanalyzujeme váš případ.

3. Seznamte se s řešením

Představíme vám možné integrační řešení.

4. Jde se na to!

Pokud se vám řešení líbí, pustíme se do jeho realizace.

 

 

Poptat integraci

 

Příklady aplikací – je mezi nimi i ta vaše?

 
Easy Project integration with Azure DevOps
Easy Project integration with Xero
Easy Project integration with Jira software
Easy Project integration with G Suite
Easy Project integration with Salesforce
 

 

Díky platformám Zapier a Integromat a funcki REST API vám pomůžeme efektivně integrovat jakoukoli aplikaci včetně 1,000+ nejoblíbenějších. Vytvoříme tak automatizovaná propojení, která vám ulehčí práci a ušetří čas.

 

 

easy project integromat aplikace schema

Používáme nejlepší integrační platformy

Globální Zapier a český Integromat jsou v to nejlepší pro řešení integrací. Díky těmto platformám lze mezi sebou stabilně propojit více než 1,000+ populárních aplikací.

A pokud by aplikace, kterou chcete propojit, náhodou nebyla dostupná? Na platformy ji napojíme pomocí REST API.

 

Poptat integraci

 

 

 

How has the integration helped our clients?

 

 

Easy Project integrace úkolu s Azure DevOps

 

Propojení vývojového oddělení se zbytkem firmy

Celá softwarová firma používá již roky Easy Project. Vývojáři však řídí vývoj v Azure DevOps. Díky integraci teď mají projektový manažeři přehled nad úkoly, bugy i feature requesty, které vývojáři řeší a mohou tak efektivně řídit projekty napříč celou firmou.

 

 

Easy Project integrace kontaktů s Mailchimp a Google contacts

 

Synchronizace kontaktů s Maichimpem a Google Contact

Digitální agentura používá Easy Project jako podnikový software. Využívá napojení na MaiChimp. Při zavedení nového kontaktu do Easy Projectu dojde k automatickému založení kontaktu v Mailchimpu a následně v Google Contact. Díky této 3 stranné integraci mohou zaměstantci agentury ihned komunikovat se zákazníky jak hromadně (Mailchimp), tak jeden na jednoho (GSuite).

 

 

Easy Project integrace faktur s Xero

 

Vytváření faktur v XERO

Výrobní firma eviduje v Easy Projectu všechny obchodní případy. Při vytvořen nové zakázky s učetním software software automaticky vytvoři faktura pro zákazníka a je mu odeslána emailem. Ve chvíli, kdy je fatkura zaplacena, předá se tato informace zpět do Easy Projectu. A v něm lze s těmito informacemi dále pracovat.