Co můžete spravovat pomocí Easy Projectu?
V zásadě cokoliv. Třeba projekty z nejrůznějších oblastí: od IT, software přes agenturní projekty až po průmysl, služby či vzdělávací nebo komunální instituce. Easy Project vám nakonfigurujeme tak, aby odpovídal potřebám vaší firmy. Můžete jej využívat jenom pro sebe, ale také pro svůj tým či celou firmu. Je perfektním řešením pro všechny, kteří si chtějí dobře zorganizovat práci a být v ní efektivnější.
Jak je to s integrací a importem dat?
Je to jednoduché. Easy Project lze snadno integrovat s více než 1000 aplikacemi díky nejlepšímu integračnímu nástroji Zapier a Integromat. K dispozici máme také REST API, díky které zintegrujeme doslova cokoli. Připravili jsme i standardizované importy (MS Project, MS Excel, Jira, Asana) pro rychlou migraci vašich dat. O veškerou integraci se klidně postaráme.
Je možné začít s malým týmem a růst později?
Jistě. Easy Project je připraven růst s vámi a vaším týmem. Pokud máte malý tým, začněte s plánem Essentials a získejte všechny nástroje a funkce pro řízení projektů včetně sledování času, agilních technik, reportingu a mnoho dalšího. Až budete později připraveni, můžete také zapojit další funkce jako Řízení zdrojů a financí, CRM nebo Helpdesk, které jsou k dispozici ve vyšších plánech.
Pomáháte s počátečními nastaveními?
Samozřejmě. Náš profesionální implementační tým z Česka je připraven! Certifikovaní a zkušení projektoví manažeři vám pomohou nastavit Easy Project tak, abyste dosáhli maximálního potenciálu vašich projektů a ušetřili tolik času, kolik jen jde.