Hlavní informace

Easy Project nabízí kompletní Help Desk řešení integrované s řízením projektů, zdrojů, financí a CRM. Help Desk je ideálním rozšířením pro poskytování zákaznické podpory po dodání projektu.

Nástěnka Help Desk

Správce Help Desk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte lístky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.

Klíčové funkce:

  • Akční tlačítka

  • Manipulace s lístky přes drag & drop

  • Přehled nezodpovězených lístků

  • Lístky k revizi

  • Agilní nástěnka pro chyby a vývoj funkcí


Statistiky pro Help Desk

Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika Help Desk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.

Klíčové funkce:

  • Statistika výkonu podle uživatelů, stavu lístků atd.

  • Statistiky pro různá časová období

  • Čárové, sloupcové a koláčové grafy

  • Možnosti exportu


Nástěnka manažera Help Desk

Vše, co správce Help Desk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu - rychle rozdělujte lístky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte lístky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.

Klíčové funkce:

  • Seznam nových lístků

  • Akční tlačítka pro rychlé přiřazení lístků

  • Přehled Help Desk projektů

  • Seznam lístků ke kontrole

  • Přehledy výkonu SLA


Nástěnka operátora Help Desk

S pomocí nástěnky operátora Help Desk můžete procházet mezi lístky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.

Klíčové funkce:

  • Seznamy nových a kritických lístků

  • Seznam lístků, které vyžadují vaši pozornost a kontrolu

  • Akční tlačítko pro rychlé přidělení lístků na sebe

  • Měřítko vašeho osobního výkonu KPI

  • Záložka Kanban pro sledování vývoje funkcí a opravování chyb


Komplexní nastavení Help Desk

Přizpůsobte si Help Desk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.

Klíčové funkce:

  • Definice SLA: řazení, opětovné odeslání, generování e-mailů

  • Projekt Help Desk nastavený pro všechny lístky

  • Odeslání aktualizací lístků na externí e-mailové adresy

  • Šablony pošty

  • Upravování záhlaví a zápatí


Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace