Hlavní informace

Sledování úkolů pro aktualizované projekty

Aktualizujte vlastnosti úkolů podle vašich oprávnění, vizualizujte průběh projektu a tlačte úkoly přes workflow. Sledování úkolů eliminuje potřebu schůzek nad aktualizací stavu, protože vše lze sledovat přímo v Easy Project.

Klíčové funkce:

  • Aktualizace úkolů podle workflow a uživatelských oprávnění

  • Aktualizace vlastností úkolů, jako je typ úkolu, řešitel, % hotovo, datum dokončení, priorita, stav atd.

  • Aktualizace úkolů pomocí inline editačního menu

  • Možnosti úkolů, jako je přesunutí, sloučení, vytvoření podúkolu atd.

  • Už žádná potřeba schůzek nad aktualizací stavu


Sledování a výkazy času pro efektivitu a plánování

Sledování a výkazy času jsou klíčem k efektivnímu řízení času a plánování. Umožňuje zaměstnancům efektivně využívat a vykazovat svůj čas a manažeři mohou sledovat strávený čas a používat jej jako referenci pro budoucí plánování projektů.

Klíčové funkce:

  • Sledování času podle projektů/úkolů/uživatelů/aktivit

  • Vlastní exportovatelné výkazy

  • Výkaz odpracovaného času podle definovaného časového období

  • Snadné zaznamenávání času pracovníky

  • Stopky pro přesné sledování času na úkolech


Check-lists

Check-lists mohou snadno zlepšit organizaci práce, motivaci a produktivitu. Vylučují možnost zapomenout na nějaký krok, což vede ke efektivnějšímu doručení opakovaných úkolů a redukci chyb.

Klíčové funkce:

  • Funkce na úrovni projektu

  • Schopnost vytvářet šablony prostřednictvím Administrace

  • Oprávnění založená na rolích

  • Neomezený počet položek v check-listech

  • Změny lze uložit do historie


Workflow

Workflow umožňují definovat, provádět a automatizovat podnikové procesy, eliminovat chaos a koordinovat úkoly mezi zaměstnanci. Easy Project umožňuje nastavit oprávnění a pracovní postupy založené na typech uživatelů.

Klíčové funkce:

  • Nastavitelné přechody stavů a práva sloupců

  • Závislost na rolích a typech úkolů

  • Zabraňuje uživatelům provádět nežádoucí změny úkolů

  • Zvyšuje bezpečnost a minimalizuje nežádoucí činnost uživatele


Kalendář a plánovač schůzek

Kalendář schůzek a úkolů, který pomůže zorganizovat meetingy ve firmě nebo projektovém týmu. Snadno si zobrazíte, kdy mají kolegové volno, a pozvete je na schůzku. Schůzky můžete přiřadit k projektu a odesílat pozvánky e-mailem.

Klíčové funkce:

  • zadávání schůzek s: názvem, datem, časem, agendou, projektem, pozvánkami uživatelů, pozvánkami na e-mail, opakováním

  • osobní time management

  • zobrazení dostupnosti kolegů – kdy mají volno

  • pozvánky na e-mail s potvrzením či odmítnutím

  • opakující se schůzky

  • propojení s kalendáři dalších systémů – Googlem atd.

  • využití (bookování) místností


Rychlé zprávy v týmu

Slouží pro rychlou komunikaci mezi uživateli systému. Vyhledáte kolegu dle jména a napíšete mu zprávu. Ta se mu ihned zobrazí v jeho Easy Projectu na pravé servisní liště.

Klíčové vlastnosti:

  • Snadný přístup - z pravé části servisního panelu

  • Oznámení - získejte vizuální nebo zvukové upozornění, když vám někdo posílá zprávu

  • Historie - komunikace je automaticky uložena a snadno dostupná

  • Vyhledatelnost - rychlá dostupnost uživatele díky našeptávači

  • Dostupnost - pro Redmine i Easy Redmine


Akční tlačítka

Omezte počet kroků nezbytných pro aktualizaci úkolu. Stačí otevřít seznam úkolů a přetáhnout jeden z nich na přednastavené akční tlačítko, které může provádět jakoukoli aktualizaci úkolu, včetně změny řešitele, typu úkolu nebo priority.

Klíčové funkce:

  • Aktualizace úkolu pomocí drag & drop

  • Aktualizace libovolných vlastností úkolu

  • Přizpůsobení a zbarvení tlačítek

  • Podporuje vlastní uživatelská pole

  • Kompletní přehled dostupných tlačítek prostřednictvím nabídky Další


Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace