Hlavní informace

Panel docházky

Tento informační panel vám poskytuje přehled o tom, kdy jsou vaši zaměstnanci a/nebo kolegové přítomni ve vaší firemní kanceláři, pracují z domova, mají přestávku nebo jsou nepřítomni. To vám umožní snadno vytvářet vlastní výkazy pro potřeby rozpočtování finančního oddělení.

Klíčové vlastnosti:

  • Vidíte ihned, kdo přišel/odešel z práce, je na přestávce nebo nepřítomen
  • Obdržíte upozornění o chybějící docházce, výjimkách nebo jakékoli jiné přizpůsobené notifikace
  • Přehled plánovaných vs. skutečně odpracovaných hodin pro odhad provozních potřeb
  • Zkontrolujte a schvalujte žádosti o dovolenou
  • Může sloužit jako váš centrální pracovní prostor pro řízení docházky
  • Přizpůsobte si informace uvedené na panelu
Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace