Hlavní informace

easy project helpdesk pece o zakaznikyKromě komplexního řízení projektu je Easy Project často využívaný jako Helpdesk zákaznické péče. Důvod je jednoduchý – žádná další oddělená aplikace na různé projektové fáze. Helpdesk v Easy Projectu nabízí komplexní řešení pro zákaznickou podporu.

Realizace a podpora projektů v jedné aplikaci

1

Velkou výhodou používání Easy Projectu jako Helpdesku je, že dokáže jednoduše přepnout z realizační fáze projektu do servisní okamžitě po dokončení implementace. A zároveň uchovává veškeré informace z realizace projektu. Všechno, co musíte udělat, je:

  • Změnit nadřazený projekt (z realizace na podporu)
  • Nastavit SLA (priority, předplacené hodiny, zodpovědnou osobu)
  • Nastavit vytváření požadavků z e-mailové schránky
  • Vytvořit klientům přístup (pokud jste tak neučinili už v realizační fázi projektu)

Klientský portál – klienti přistupují do Easy Projectu, vytváří a sledují požadavky

2

Vaši klienti přistupují do Easy Projectu, vytvářejí a sledují existující požadavky.

Easy Project Helpdesk můžete vnořit do vaší webové stránky (pomocí iframu), takže vypadá jako součást vašeho webu.

Požadavky z e-mailu – klienti posílají e-maily a tím vytváří požadavky

3

Klienti vytváří požadavky zasíláním e-mailů na určené mailové schránky. Požadavky jsou roztříděné pomocí předdefinovaných domén nebo e-mailových adres (pokud obdržíte e-mail z domény vodafone.com, požadavek se přiřadí k projektu Vodafone). Další funkce jsou:

  • Neomezený počet mailových schránek napojených na Helpdesk
  • Rozdělení požadavků podle domény nebo e-mailové adresy
  • Požadavky jsou automaticky přiřazeny na vybraného uživatele – manažera podpory
  • Priorita požadavku je nastavena podle klíčových slov v předmětu e-mailu
  • Termín dokončení požadavku je nastavený podle SLA

E-mailová komunikace z Helpdesku


4

Okamžitě po vytvoření požadavku z e-mailu je poslána klientovi automatická odpověď. V Helpdesku můžete předdefinovat další šablony odpovědí.

Pracovníci podpory tak jednoduše informují klienta o aktuálním stavu požadavku. Pokud klient odpoví na e-mail, automaticky se aktualizuje úkol.

Interní Helpdesk a LDAP autentifikace

5

Chcete používat Helpdesk pro interní potřeby? LDAP autentifikace vám usnadní přidávání nových uživatelů. Jednoduše tak předdefinujete novým uživatelům roli, projekty a osobní stránku. To vyřeší problémy s:

  • Jednorázovým přístupem do systému – interní zákazníci se přihlásí pomocí svých standardních přihlašovacích údajů
  • Automatické nastavení osobní stránky – uživatelé budou mít přednastavenou osobní stránku s formulářem na vytvoření nového požadavku a seznamem již zadaných požadavků
  • Automatické přiřazení na projekt ve vybrané roli – uživatelé jsou přiřazení na projekt v roli podle atributů v LDAP

Workflow Helpdesku

6

Díky rozšířeným funkcím v Easy Projectu jako jsou filtry, typy úkolů, role, nastavení workflow a uživatelských polí může být nastaven jakýkoliv proces vyřizování požadavků. Pracovníci podpory budou zbožňovat tlačítko „Jdu na to", které přiřadí úkol na aktuální uživatele a začne sledovat strávený čas na úkolu.

Požadavky z Helpdesku mají nastavené informace o SLA odezvě, době na vyřešení požadavku a externí e-mail. Pokud je požadavek přiřazen na všeobecný projekt podpory, můžete změnit přiřazení úkolu do projektu pomocí inline editace.

Další informace

Přesvědčte se sami:

Efektivnější projekty

Snadné ovládání


Rychlejší týmová spolupráce

Vyzkoušejte
TRIAL ZDARMA

žádné platební údaje
bez závazku
bez instalace

Co je vlastně Easy Project?

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

CIOreview Stamp Easy Redmine Top 20 Open Source Provider

IPMA PMI compatible software Easy Project.png

*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi
u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA
a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider.
**The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.

iOS ANdroid compatible Easy Redmine

Easy Project používají stovky organizací po celém světě, v Česku třeba tyto:

Reference Easy Project loga klientu 1

Reference Easy Project loga klientu 2

Reference Easy Project loga klientu 3

Vyzkoušejte Zdarmana 14 dní

.easyproject.cz

všechny funkce, video tutoriály, znalosti