Hlavní informace

Firma Become s.r.o. je dynamickou firmou zaměřující se na podnikové informační technologie.Vyzpovídali jsem Roberta Zavackého, výkonného ředitele této slovenské firmy, ohledně procesu výběru softwaru na projektové řízení a důvodů pro volbu Easy Projectu.

 

Jaké okolnosti Vás vedli k tomu, že jste chtěli implementovat software na projektové řízení?

Když jsem do firmy nastoupil jako CEO, tak se používalo několik separátních nástrojů, které však nespolupracovaly optimálně. Hledal jsem proto cestu, jak vyřešit projektové řízení komplexně.

 

Jaké původní nástroje na projektové řízení jste ve firmě používali?

Používali jsme spíše novější software a aplikace od „start-up" firem. Problém byl, že žádný z těchto nástrojů nepokryvál všechny naše potřeby jako celek. Našli jsme i nástroje, které by zvládaly projektový management řešit komplexně, ale u nich jsem se neztotožnili s ovládáním - nepřišlo nám uživatelsky přívětivé.

 

Jak probíhal výběr vhodné aplikace?

Udělali jsme si poměrně komplexní průzkum o tom, co je na trhu k dispozici. Do užšího výběru postoupilo 8 softwarových řešení. Nakonec jsme se rozhodli pro Easy Project.

 

Co bylo nakonec tím, co Vás přesvědčilo k zakoupení Easy Projectu?

Určitě to byl poměr ceny a kvality. Chtěli jsme, aby vybraný nástroj splňoval všechny naše požadavky, ale zároveň jsme jej nechtěli zbytečně „přeplácet". Chtěli jsme zkrátka kvalitu za rozumnou cenu. Naším hlavním požadavkem byla komplexnost a funkčnost zvoleného řešení. Easy Project to splňoval a jeho uživatelská přívětivost nám rozhodnutí dost zjednodušila.

 

Kdo měl v rozhodování o zakoupení aplikace "hlavní slovo"?

Jak jsem již říkal, iniciátorem celého procesu jsem byl já. Finální rozhodnutí potom příslušelo majitelům.

 

Jakou funkci Easy Projectu ocenějute nejvíce?

Největším benefitem je pro nás provázanost jednotlivých modulů. Zvláště v naší divizi mobility, kde panuje "turbulentnější" prostředí, nám provázanost nástrojů umožňuje pružněji reagovat na měnící se podmínky. Díky Easy Projectu můžeme např. zpětně upravovat různé hodnoty a závislosti dle toho, jak to vyžaduje agilní vývoj daného projektu. Nyní víme, kdo na čem pracuje, jak dlouho mu to trvá, proč se něco nestíhá, kde máme volnou kapacitu a kde naopak. Získáváme tak relevatní data s dobrou vypovídající schopností, což samozřejmě zefektivňuje naše projekty. Dříve jsme byli hodně časově přetížení a to nemělo dobrý vliv na produktivitu práce. Nyní se situace zcela určitě zlepšila a to hlavně díky Řízení zdrojů.

 

Jaké další funkcionality Easy Projectu Vám ve firmě usnadňují práci?

Těch funkcí je opravdu hodně. Například „firemní sociální síť" umožňuje komunikaci na jedné platformě a to nejen o pracovních věcech. Všechny dokumenty k projektům se nachází přehledně na jednom místě a každý ví, kde najde uloženo vše potřebné k danému projektu. Celkově máme nyní zjednodušenou práci, lepší přehled i kontrolu nad projekty.

 

Existuje něco s čím nejste spokojeni, co bychom měli do budoucna zlepšit?

Ze začátku jsme možná měli trochu problém pochopit, proč jsou některé procesy nastavené tak, jak jsou. Bylo to ale způsobeno spíše prvotní neznalostí celého software. Rychle jsme totiž přišli na to, že moduly a jejich provázanost jsou sestaveny velmi logicky, že za celým softwarem musí nutně stát tým se zkušeností z projektového řízení. Oddělení podpory Easy Projectu nám s pochopením fungování pomohlo a tak jsme si rychle osvojili ovládání aplikace a mohli naplno využít synergického efektu, který plyne z propojenosti jednotlivých modulů. Je poznat, že aplikace je vytvářena lidmi, kteří vědí co dělají.

 

Chtěl byste ještě něco dodat?

Obecně jsme s funkcionalitou Easy Projectu velice spokojeni a splnil naše očekávání. Co nám trošku chybí je doladěnost mobilní aplikace, tam vidíme prostor pro zlepšení do budoucna.

 

Děkujeme za rozhovor i za Váš feedback, nová verze mobilní aplikace bude uvolněna v řádu týdnu. Věříme, že naplní všechna Vaše očekávání.

vyber-vhodneho-projektovehe-softwaru-rozhovor-se-ceo-spolecnosti-become-s-r-o

Obor: podnikové IT a mobilní řešení
Zaměstnanci: 15+
Původní řešení: několik start-up aplikací
Implementace: 2014
http://www.become.sk/

Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace