Hlavní informace

Jedná se o průběžnou službu poskytovanou za účelem 100% využití síly Easy Projectu. Dle úrovně podpory máte k dispozici komunikační kanály, garantované reakční doby a předplacené práce.

Každý klient, bez ohledu na úroveň podpory, má nárok na opravu chyb v software.

Vaše požadavky můžete reportovat po přihlášení do Help Desku nebo e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Po přihlášení do Help Desku máte k dispozici znalostní bázi Easy Projectu.

Osobní podpora je dostupná ve standarních pracovních hodinách, tj. 9:00 - 17:00; Po-Pá.

 

Základní podpora - On-line

Řešení problémů:

  • Standardně máme 24 pracovních hodin na příjem a analýzu požadavku a návrh řešení - konzultace, nastavení, školení atd.

Konzultace a řešení požadavků:

  • V případě, že požadavek vyžaduje složitejší analýzu či programování, tak do 5 pracovních dní dodáme návrh řešení s pracností a termínem realizace-

Chyby:

  • Opravy chyb jsou řešeny dle jejich závažnosti.

 

Pokročilá podpora - přes telefon či Skype

K dispozici máte Help Desk a pracovníka na telefonu/Skype. Máte nárok na 1 hodinu podpory (konzultace, nastavení, školení, uživatelská podpora) měsíčně. Nevyčerpaná podpora se nepřevádí do dalších měsíců.

Řešení problémů:

  • Standardně máme 16 pracovních hodin na příjem a analýzu požadavku.

Konzultace a řešení požadavků:

  • Konzultace - online schůzka s konzultantem, který vám pomůže s nastavením pokročilých funkcí.
  • V případě, že požadavek vyžaduje složitejší analýzu či programování, do 5 ti pracovních dní dodáme návrh řešení s pracností a termínem realizace.

Chyby:

  • Opravy chyb jsou řešeny dle jejich závažnosti.

 

VIP podpora - nejvyšší priorita + SLA

K dispozici máte Help Desk  pracovníka na telefonu/Skype. V rámci podpory máte nárok 1 hodinu prací měsíčně - v případě nevyčerpání se hodina nepřevádí do dalšího měsíce.

Jako VIP uživatel můžete využít konzultantské podpory formou sdílení obrazovky v aplikaci TeamViewer. Pokud se jedná o komplikovanější problém, který nelze vyřešit během jedné konzultace, tak vás o možném řešení budeme informovat až po zanalyzování požadavku týmem podpory.

Řešení problémů:

  • Standardně máme 8 pracovních hodin na příjem požadavku, analýzu a vyřešení požadavku.

Konzultace a řešení požadavků:

  • Konzultace - online schůzka s konzultantem, který vám pomůže s nastavením pokročilých funkcí.
  • V případě, že požadavek vyžaduje složitější analýzu či programování, do 5 pracovních dní dodáme návrh řešení s pracností a termínem realizace.
  • Součástí VIP podpory je i rychlejší řešení požadavků na vývoj - maximálně však v rozsahu 10 hodin programování měsíčně.

Chyby:

  • Opravy chyb jsou řešeny dle jejich závažnosti.
  • Vaše požadavky jsou vyřizovány prioritněji než požadavky z nižších úrovní podpory (základní+pokročilá úroveň).

 

 

Obecné informace o podpoře:

Váš požadavek je odeslán na podporu Easy Projectu v okamžiku jeho potvrzení online (Help Desk, email na podporu). Při potvrzení přes Help Desk máte možnost ihned prozkoumat relevantní tipy z "Knowledge base".

Pokud chcete získat co nejrelevantnější odezvu na váš požadavek, měl by report obsahovat technické informace (verze Easy Projectu, environment specification, production log) chybových hlášení a také systémové informace. Telefonickým kontaktováním (a odkázáním se na ID ticketu) lze zkrátit odezvu a snížit riziko potenciálních chyb (z důvodu nesprávného pochopení vašeho požadavku). Vždy ale, prosím, volejte až po ohlášení chyby online způsobem (viz předchozí odstavec).

Při řešení požavků s úrovní závažnosti "1" nebo "2" doporučujeme vždy rovněž zatelefonovat.

Ohlášená chyba (bug report) je považována za legitimní, pokud máte:

  • Easy Project hostován v Easy Software cloudu.
  • Easy Project nainstalován na vlastním serveru dle doporučených postupů a s doporučenou konfigurací (http://www.easyproject.cz/faq).

V opačném případě se chyba nemusí potvrdit při simulačních testech, což může znamenat, že chyba je způsobena externím faktorem.

 

Klasifikace závažnosti probíhá na základě:

Závažnost 1 (urgentní)

Problém závažně ovlivňuje používání software v produkčním/výrobním prostředi (jako např. ztráta výrobních dat nebo nefukčnost produkčních systémů). Tato situace brání v použivání softwaru a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.

Závažnost 2 (vysoká)

Software funguje, ale možnost jeho použití v produkčním prostředí je značně snížena. Tato situace má velký nežádoucí dopad na fungování firmy a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.

Závažnost 3 (střední)

Software funguje, ale obsahuje částečnou či nekritickou chybu. Situace má střední až malý dopad na fungování firmy, produkce není ohrožena.

Závažnost 4 (nízká)

Obecné otázky, chyba v dokumentaci, doporučení pro budoucí rozvoj,... Situace, která má na produkční prostředí či používání systému a jeho funkčnost malý, nebo žádný vliv.

 

 

Podporu v Easy Projectu pro Vás zajišťují:

Robert je manažerem podpory - stará se tedy o to, aby Vám Easy Project vždy perfektně fungoval. Miluje lyžování a ostatní zimní sporty.

Robert Kováčik Manažer Podpory - Easy Project

Dominika je tu jako podpora pro Vás - naše klienty. Máte jakýkoliv dotaz? Obraťte se na ni, ráda Vám pomůže.

Pavel pracuje v Easy jako programátor. Miluje kávu a cestování jen tak s malým baťohem.

Pavel Rosicky Easy Software

Dominik je zkušený Ruby On Rails programátor s excelentními analytickými schopnostmi. Rád jezdí na kole a to ve všech ročních obdobích.

Dominik Pralovski Easy Software

Vendy je tu pro Vás jako pracovnice podpory a také jako testerka. Má ráda přírodu a volný čas tráví nejraději cestováním, ideálně s dobrou knihou.

Vendula Kreuzová Easy Software s.r.o.

Lukáš, specialista online marketingu, softwarové dokumentace a uživatelské podpory, je vášnivým hráčem stolního tenisu. Zajímá ho filosofie a má rád kočky.

Lukáš Beňa Easy Software s.r.o.
Další informace

Přesvědčte se sami:

Efektivnější projekty

Snadné ovládání

Rychlejší týmová spolupráce

Vyzkoušejte
TRIAL ZDARMA

žádné platební údaje
bez závazku
bez instalace

Co je vlastně Easy Project?

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

CIOreview Stamp Easy Redmine Top 20 Open Source Provider

IPMA PMI compatible software Easy Project.png

*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi
u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA
a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider.
**The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.

iOS ANdroid compatible Easy Redmine

Easy Project používají stovky organizací po celém světě, v Česku třeba tyto:

Reference Easy Project loga klientu 1

Reference Easy Project loga klientu 2

xReference Easy Project loga klientu 2017 compres

Vyzkoušejte Zdarmana 14 dní

.easyproject.cz

všechny funkce, video tutoriály, znalosti