Hlavní informace

5 tipů, jak se stát nejlepším pracovníkem helpdesku

5-tipu-jak-se-stat-nejlepsim-pracovnikem-helpdesku

Když zákazníci volají nebo píšou na podporu, očekávají od klientského servisu rychlé a efektivní řešení svého problému. Zde je pár tipů, které vám pomohou stát se hvězdou klientské podpory.

Ať už jste součástí helpdesku nebo technické podpory, způsob, jakým budete reagovat a řešit problémy klientů, má na váš úspěch v podnikání značný vliv. Pozitivní zážitek z péče o zákazníky zvyšuje pravděpodobnost opakování zakázky.

Možná, že vaše organizace upřednostňuje používání termínu zákaznická podpora místo helpdesk. Ať tak či onak, příliš na tom nezáleží. Důležité je hlavně to, jak ji budete provádět. Zde je pět tipů, jak vyniknout a stát se nejlepším pracovníkem helpdesku.

 

Vytvořte si řídící panel (dashboard)

S pomocí analytických nástrojů v Easy Project můžete sledovat efektivitu péče o zákazníky v reálném čase. Pokud se pouze malé procento nespokojených zákazníků podělí o svou zkušenost, je obtížné posoudit výkonnost týmu. Zobrazování osobních a týmových metrik v řídicím panelu neboli dashboardu poskytuje rychlý přehled o výkonu s použitím ukazatelů, jako je doba odezvy, celkový objem podle komunikačních kanálů, nebo míra okamžitého vyřešení případu.

S dashboardem máte přehled o potřebách zákazníků a příležitost najít další způsoby, jak tyto potřeby uspokojit. Lze například vytvořit vzdělávací výukový program, blogový příspěvek nebo white paper, který by vysvětloval a řešil problém, jež zákazník může mít. Rovněž se nabízí příležitost k řešení požadavků a potřeb zákazníků zlepšením stávajících produktů a služeb.

 

Easy Redmine Help Desk Dashboard

Easy Project Řídící panel Help Desk

 

Požádejte o pomoc

Nejsme odborníci ve všem. Požádat kolegy o nějakou pomoc je příležitost se učit a růst. Vaši kolegové vám porozumí a podpoří vás. Vědí, že pokud se stejný problém objeví příště, budete již schopni se s ním vypořádat sami a pokud budou sami potřebovat pomoc, budete tu pro ně, abyste je podpořili.

Vytvoření kooperativního prostředí usnadní komunikaci a zvýší efektivitu celého týmu. Výsledkem bude lepší odezva na lístky a synergie v týmu. S Easy Projectem můžete snadno oslovit své kolegy nebo prozkoumat znalostní bázi společnosti, a zabere to jen pár kliknutí.

 

Nezapomínejte na follow-up

Dokonce i když je lítek už uzavřen, dejte si tu práci a udělejte následný follow-up společně s vaším zákazníkem (autorem lístku). Ukazujete tím svou oddanost vaší práci a vaší péči. Zákazník toto gesto ocení a bude s největší pravděpodobností reagovat pozitivně při pozdějším sdílení zpětné vazby na spokojenost se zákaznickou podporou.

 

Otevřete lístek

Pro každou žádost nebo incident vždy otevřete lístek. Lístek podpory je nejlepší způsob, jak zachytit veškerou vykonanou práci. Zaručuje, že každý požadavek bude skutečně řešen a zodpovězen. Lístky lze prioritizovat a tím usnadnit workflow týmu a zároveň podpořit kontinuitu řešení, pokud některý člen týmu odejde nebo když potřebujete předat lístek jinému agentovi.

 

Easy Redmine Help Desk Dashboard

Easy Project Nový lístek (úkol) pro Help Desk

 

Znejte svého zákazníka

Než odpovíte na lístek zákazníka, věnujte čas prohlížení komunikační historie lístku či předchozích lístků, které dotyčný zákazník otevřel. Získání co nejvíce informací o klientovi vám pomůže navrhnout nejlepší postup a urychlit předání lístku týmu, který může jeho problém definitivně vyřešit.

Být nejlepším pracovníkem podpory vyžaduje konstantní péči. Názory na to, co znamená být nejlepší, se pochopitelně mohou lišit, nicméně předchozí tipy vám alespoň pomohou vyniknout a dostat vás tam, kde chcete být.

 

Více informací naleznete na produktové stránce a v produktové dokumentaci.

Přečtěte si také "Waterfall vs. Agile: kterou metodiku zvolit pro vaše projekty?".

17.07.17
Další informace

Přesvědčte se sami:

Efektivnější projekty

Snadné ovládání

Rychlejší týmová spolupráce

Vyzkoušejte
TRIAL ZDARMA

žádné platební údaje
bez závazku
bez instalace

Co je vlastně Easy Project?

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

CIOreview Stamp Easy Redmine Top 20 Open Source Provider

IPMA PMI compatible software Easy Project.png

*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi
u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA
a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider.
**The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.

iOS ANdroid compatible Easy Redmine

Easy Project používají stovky organizací po celém světě, v Česku třeba tyto:

Reference Easy Project loga klientu 1

Reference Easy Project loga klientu 2

xReference Easy Project loga klientu 2017 compres

Vyzkoušejte Zdarmana 14 dní

.easyproject.cz

všechny funkce, video tutoriály, znalosti