Hlavní informace

Easy Project 2016 - vydána verze 2016.05

easy-project-2016-vydana-verze-2016-5

Easy Project je nyní dostupný v nové verzi s označením 2016.05. Podívejte se, jaká nová vylepšení a funkce Vám tato verze přináší. Seznam kompletních změn a nových funkcí je dostupný v changelogu zde.

Pokud se chcete dozvědět více o největších změnách v této verzi (včetně obrázkové dokumentace), pak určitě čtěte dále.

 

Nový doplněk: Earned Value Management

Nový doplněk Earned Value Management pro Easy Redmine je právě k dispozici prostřednictvím zákaznického portálu. Earned Value Management (EVM) nebo Earned Value Project/Performance Management (EVPM) je technikou řízení projektu pro měření výkonnosti a pokroku daného projektu objektivním způsobem. V jediném integrovaném systému je EVM je schopno poskytnout přesné předpovědi a přehled problémů ve výkonu určitého projektu, čímž významně přispívá k dobrým výsledkům projektu. Proto je právem považován za přístup založený na řízení výkonu. Tutoriál: https://open-demo.easyproject.cz/easy_knowledge_stories/199

 

11

 

Doplněk Agile Board výrazně vylepšen

Doplněk Agile Board je od této verze výrazně vylepšen. Nově si můžete snadno přepínat mezi metodikami Scrum a Kanban. Jde o nástroj pro agilní řízení projektů se vším, co agilní metodiky vyžadují. Nejprve sestavíte sprint backlog a pak úkoly drag&drop aktualizujete při stand-up schůzkách. Manažeři sledují průběh sprintů v agilních grafech. Tutoriál: https://open-demo.easyredmine.com/easy_knowledge_stories/152

 

12

 

Přednastavení pro SLA

Během přidávání projektu do helpdesku (nebo úpravě helpdesk nastavení) je nyní možné zkopírovat nastavení SLA z jiného projektu, takže už není nutné nastavovat SLA pokaždé ručně. To je obzvláště užitečné, když máte mnoho klientských projektů s několika úrovněmi SLA.

 

01

 

Helpdesk e-maily oddělené od ostatních příloh na detailu úkolu

Tato funkce je užitečná, pokud máte Help desk plugin. E-maily, které jsou zpracovány do Help desk tiketů, mají samostatný oddíl na detailu příslušného tiketu. Tato část také obsahuje e-maily, které jsou odeslány externím příjemcům. Díky tomu získáte lepší přehled nad obecnými přílohami, pokud je komunikační část od nich oddělena.

 

02

 

Funkce našeptávač vyhledávání

Novinka ve vyhledávání. Nyní můžete ve výsledcích hledání najít návrhy na různé akce. Například vytvořit novou úlohu, přejít na globální nastavení, zobrazení oblíbených znalostí, atd. Je to velký krok při urychlování navigace - už není potřeba hledat tlačítka! Funkci lze aktivovat v Další: Administrace: Nastavení: Obecné: Povolit našeptávač vyhledávání.

 

03

 

Seznam projektů - kontextová nabídka

Zcela nové kontextové menu bylo přidáno na seznam projektů s možnostmi: Upravit, Přejít na modul, Správa modulů, Přidat členy, Kopírovat, Vytvořit podprojekt, Vytvořit šablonu, Archivovat a Odstranit.

 

04

 

Nový sloupec na seznamu projektů - poslední komentář

Seznam projektů byl rozšířen o sloupec Poslední komentář. Ten ukazuje datum a obsah posledního komentáře přímo na projektu (projekt >> nastavení >> informace).

 

05

 

Historie projektu

Nyní můžete vidět souhrnnou historii projektu tak, že otevřete Projekt: Nastavení: Historie. Zde naleznete kompletní přehled aktualizací na projektu, například změny v nastaveních, uživatelské komentáře, změny v užívatelských polích, atd.

 

10

 

Přesunutí nastavení tvorby typu úkolu z pracovního postupu (workflow) do rolí a práv

Původní nastavení v administraci Pracovní postup (workflow) - Zakázat vytváření úkolů pro tento typ úkolu - bylo nahrazeno novým právem v administraci Role a práva. Zde můžete nastavit oprávnění pro sledování úkolů a vytváření úkolů určitého typu úkolu. Tutoriál: https://open-demo.easyproject.cz/easy_knowledge_stories/131

 

06

 

Seskupení uživatelských polí

Uživatelská pole na úkolech a CRM případech lze třídit do skupin, které fungují jako záložky v zobrazení entity. To pomůže pročistit záhlaví úkolů a CRM případů.

 

07

 

"Nejpoužívanější" atributy

Filtry a sloupce na seznamu úkolů byly rozšířeny o nové "Nejpoužívanější" atributy, které lze nalézt na samém vrcholu seznamu. Díky tomu se snadno dozvíte, které atributy jsou nejvíce používány v rámci úkolů. Tyto atributy jsou řazeny abecedně.

 

08

 

Nový chat

Funkce chatu v Easy Projectu byla zmodernizována co do designu a chování.

 

09

 

12.01.17
Další informace

Přesvědčte se sami:

Efektivnější projekty

Snadné ovládání

Rychlejší týmová spolupráce

Vyzkoušejte
TRIAL ZDARMA

žádné platební údaje
bez závazku
bez instalace

Co je vlastně Easy Project?

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

CIOreview Stamp Easy Redmine Top 20 Open Source Provider

IPMA PMI compatible software Easy Project.png

*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi
u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA
a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider.
**The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.

iOS ANdroid compatible Easy Redmine

Easy Project používají stovky organizací po celém světě, v Česku třeba tyto:

Reference Easy Project loga klientu 1

Reference Easy Project loga klientu 2

xReference Easy Project loga klientu 2017 compres

Vyzkoušejte Zdarmana 14 dní

.easyproject.cz

všechny funkce, video tutoriály, znalosti