Hlavní informace

Rozšiřující řešení pro vytěžování a plánování práce na projektech. Práci na projektech plánujete a přiřazujete snadno, dle kompetencí a vždy dle reálných časových kapacit pracovníků. Manažeři šetří čas díky přehlednému a snadno ovladatelnému nástroji. Všichni pracovníci jsou optimálně vytíženi, management má o jejich vytížení přehled. Nestává se, že se kvůli přetížení nestíhají termíny. Vytížení zdrojů je propojené s docházkou a meetingy. 

Vytížení pracovníků

Přehledný nástroj pro plánování práce na projektech dle reálných časových kapacit pracovníků. Manažeři ihned vidí vytížení pracovníků a práci přiřazují, plánují v čase dle tohoto vytížení a kompetencí.

Klíčové funkce:

  • zobrazení úkolů v čase včetně vytížení pracovníků

  • denní / týdenní / měsíční zobrazení volných kapacit pracovníků

  • změna, přiřazování úkolů pomocí drag & drop

  • propojení s docházkou pracovníků – plánované dovolené jsou zohledněny v kapacitách pracovníků

  • propojení s kalendářem schůzek – plánované schůzky jsou zohledněny v kapacitách pracovníků

  • kompetenční plánování po typech úkolů nebo týmech

Ukázky vytížení zdrojů


Vytížení zdrojů - statistiky a reporty

Vizuální přehledy o vytížení všech pracovníků/zdrojů a to v přehledných statistikách a reportech zobrazených na jedné stránce. Jeden pohled a okamžitě víte, jak efektivně vaše firma/projektový tým funguje.

Klíčové funkce:

  • snadno přizpůsobitelné / modifikovatelné

  • grafy využití skupin uživatelů

  • grafy pro celkové alokace zdrojů

  • několik typů interaktivní vizualizace (grafy, tabulky, budíky, pipeline, ...)

Ukázky rozšíření "Vytížení zdrojů - statistiky a reporty"


Docházka pracovníků

Pracovníci vykazují a plánují svoji docházku v přehledném kalendáři. Manažeři mají přehledy a plán docházky a podrobné statistiky za všechny uživatele. Plánovaná docházka je zohledněna ve vytížení pracovníků.

Klíčové funkce:

  • denní vykazování docházky přes kalendář (kancelář, nemoc, dovolená, home-office)

  • plánování docházky do budoucna

  • schvalování dovolených managementem

  • zobrazení docházky pracovníků v seznamu, kalendáři nebo statistickém přehledu

  • automatické zapisování docházky při zapnutí Easy Projectu z kanceláře

  • propojení s řízením zdrojů – plánovaná docházka je zohledněna při plánování práce

Ukázky řízení docházky


Další informace

Přesvědčte se sami:

Efektivnější projekty

Snadné ovládání


Rychlejší týmová spolupráce

Vyzkoušejte
TRIAL ZDARMA

žádné platební údaje
bez závazku
bez instalace

Co je vlastně Easy Project?

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

CIOreview Stamp Easy Redmine Top 20 Open Source Provider

IPMA PMI compatible software Easy Project.png

*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi
u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA
a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider.
**The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.

iOS ANdroid compatible Easy Redmine

Easy Project používají stovky organizací po celém světě, v Česku třeba tyto:

Reference Easy Project loga klientu 1

Reference Easy Project loga klientu 2

Reference Easy Project loga klientu 3

Vyzkoušejte Zdarmana 14 dní

.easyproject.cz

všechny funkce, video tutoriály, znalosti