Hlavní informace

Rozšiřující řešení pro obchod, fakturaci a klientský servis. CRM zavede obchodníkům systém a majitelům poskytne kontrolu jejich výkonu. Fakturace u projektů či obchodních případů ušetří spoustu času. Help Desk je komplexní nástroj pro příjem, řešení a vyúčtování servisních požadavků. Kontakty to pak vše propojují.

Help Desk – řízení podpory

Zlepšíte zákaznický servis a zvýšíte jeho ziskovost díky komplexnímu řízení projektů podpory. Požadavky se zakládají do příslušných projektů z doručených e-mailů nebo je zákazníci zadávají v jednoduchém uživatelském rozhraní. K tomu funguje definice úrovní servisu, automatické nastavení termínů, reporty poskytnutých služeb a přenos nevyčerpaných předplacených hodin.

Klíčové funkce:

  • požadavky z e-mailu nebo přes jednoduché uživatelské rozhraní

  • třídení požadavků do projektů podpory – dle zákazníků / produktů či jinak

  • automatická e-mailová komunikace při řešení požadavků

  • definice úrovní servisu (SLA) – předplacené hodiny, reakční doby atd.

  • reporty a statistiky plnění servisních požadavků

  • fakturační výkazy za servis

Ukázky Help Desku


CRM – řízení obchodu

Zefektivníte obchodní proces, a tím získáte více zakázek. Obchod a realizační projekty máte v jednom systému. Obchodníci přehledně vidí své obchodní případy a pracují s nimi. K dispozici jsou statistiky obchodu dle stavu obchodních případů.

Klíčové funkce:

  • řízení obchodních případů

  • stavy obchodních případů

  • statistiky dle produktů či obchodníků

  • zakládání obchodních případů z e-mailu, webu či e-shopu

Ukázky řízení obchodu


Fakturace

Fakturace přímo z projektů a obchodních případů, to je hlavní benefit. Fakturu vystavíte snadno z projektu na základě odpracovaného času či zadaných úkolů, anebo ručním zadáním položek faktury. Faktury párujete ke klientům a máte neomezené možnosti jejich nastavení – řady faktur, DPH, přenesená DPH atd. Přímo z Easy Projectu můžete faktury zasílat e-mailem.

 

Klíčové funkce:

  • faktury u projektů a obchodních případů

  • vystavování faktury z odpracovaného času na projektech, úkolech nebo ručním zadáním položek

  • komplexní nastavení faktur

  • zasílání faktur e-mailem přímo ze systému

  • export faktur do PDF

Ukázky fakturace z projektů


Kontakty

Sdílený adresář kontaktů, firem, klientů. Kontakty můžete snadno přiřazovat k projektům, úkolům, obchodním příležitostem či k fakturám. V kontaktech lze snadno vyhledávat a jsou vždy dostupné ze servisního panelu. Kontakty lze synchronizovat s vaším mobilem či jinými systémy.

Klíčové funkce:

  • typy kontaktů – osoba / firma / klient

  • provázanost kontaktů s úkoly, projekty, obchodními případy, uživateli

  • vyhledávání a nový kontakt ze servisního panelu

  • synchronizace kontaktů s mobilem či jinými systémy pomocí CarDav

Ukázky kontaktů


Další informace

Přesvědčte se sami:

Efektivnější projekty

Snadné ovládání


Rychlejší týmová spolupráce

Vyzkoušejte
TRIAL ZDARMA

žádné platební údaje
bez závazku
bez instalace

Co je vlastně Easy Project?

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

CIOreview Stamp Easy Redmine Top 20 Open Source Provider

IPMA PMI compatible software Easy Project.png

*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi
u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA
a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider.
**The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.

iOS ANdroid compatible Easy Redmine

Easy Project používají stovky organizací po celém světě, v Česku třeba tyto:

Reference Easy Project loga klientu 1

Reference Easy Project loga klientu 2

Reference Easy Project loga klientu 3

Vyzkoušejte Zdarmana 14 dní

.easyproject.cz

všechny funkce, video tutoriály, znalosti