Hlavní informace

Scheduler pro snadnou správu projektů - webinář

Získejte kontrolu nad svými úkoly, schůzkami, docházkou, CRM aktivitami a zdroji na jediné obrazovce kalendáře. Podívejte se na náš záznam webináře (níže) a zjistěte, jak Plánovač (Scheduler) může vaší práci usnadnit.

Scheduler pro snadnou správu projektů - webinář

Přehrát záznam webináře

Co je Easy Project Scheduler

Plánovač (Scheduler) je drag-and-drop kalendář, který zobrazuje všechny schůzky, úkoly, plánované zdroje, docházku a záznamy stráveného času. Rychle se stává nejpoužívanější funkcí našich klientů, protože poskytuje univerzální a okamžitý přehled o vytížení běžných pracovníků i manažerů. Je přístupný přímo z nabídky Více nebo jej lze přidat na jakýkoli osobní panel, například na domovskou stránku.

Tento univerzální drag-and-drop kalendář vám umožňuje přidělovat úkoly při zohlednění odhadovaného času na jejich dokončení. Úkoly lze snadno distribuovat díky funkci drag & drop. Když změníte očekávání ohledně odhadovaného času, jednoduše táhněte za spodní část a upravte ji podle svého přání.

Klíčové vlastnosti:

  • Univerzální drag-and-drop kalendář
  • Rychlé přidělování a aktualizace úkolů
  • Osobní a manažerské zobrazení s různými oprávněními
  • Lze přidat na jakýkoli osobní panel
  • Zobrazení Agenda ukazuje deník všech plánovaných činností

Jak může Easy Project Scheduler usnadnit moji práci

Funkce Plánovače usnadňuje každodenní práci projektovým pracovníkům i manažerům. Manažeři jej mohou použít jako nástroj pro přidělování úkolů týmům a podřízeným. Na druhé straně mají řadoví pracovníci skvělý přehled o tom, jaké úkoly musí splnit v jakém časovém rámci.

Pokud na odhadovaný čas úkolu za den nezbude dostatek volného času, zbývající čas se automaticky přesune do nejbližšího budoucího volného času. Každá akce uživatele s úkoly se automaticky uloží.

Kromě toho můžete díky Zoom integraci rychle vytvořit video či audio konferenci pomocí tlačítka „Video schůzka“ na pravé straně obrazovky. To se může velmi hodit, například když je potřeba konzultovat přidělování úkolů se svými kolegy.

Scheduler v Easy Project 2019

Komu je Easy Project Scheduler určen

Funkce Plánovače je užitečná pro každou firmu, která hledá nástroj poskytující okamžitý přehled o tom, jakou práci je třeba provést, jaké zdroje organizace budou vykonávat práci a časové rámce, ve kterých je třeba tuto práci provést. Nová funkce Plánovače usnadňuje plánování veškeré práce spojené s včasným doručováním projektů.

Můžete snadno přepínat mezi osobním a manažerským pohledem Plánovače s různými oprávněními. Pokud jste Manažer, můžete jednoduše vybrat libovolného uživatele a přiřadit mu úkol pomocí drag and drop, a tak pomocí Plánovače optimálně alokovat zdroje svého týmu. V osobním zobrazení můžete použít Plánovač k plánování úkolů pouze ve vašem vlastním kalendáři, nikoli pro ostatní uživatele.

Chcete-li se dozvědět více o funkci Easy Project Scheduler, přečtěte si popis funkce a uživatelský manuál.

 

Autor: Lukáš Beňa

Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace