Hlavní informace

Help Desk 2019 pro snadné řízení projektů - webinář

Vyzkoušejte integrované řešení Help Desk v Easy Projectu pro lepší péči o zákazníky a plynulejší zpracování tiketů. Existují dva základní způsoby vytváření tiketů - z e-mailu nebo ze zjednodušeného uživatelského rozhraní. Tikety jsou uloženy v projektech, kde můžete definovat SLA, předplacené hodiny, převádět „nevyužité“ hodiny nebo snadno vytvářet přehledy.

Help Desk 2019 pro snadné řízení projektů - webinář

Ať už jste součástí help desku nebo technické podpory, způsob, jakým budete reagovat a řešit problémy klientů, má na váš úspěch v podnikání značný vliv. Pozitivní zážitek z péče o zákazníky zvyšuje pravděpodobnost opakování zakázky.

Možná, že vaše organizace upřednostňuje používání termínu zákaznická podpora místo help desk. Ať tak či onak, příliš na tom nezáleží. Důležité je hlavně to, jak ji budete provádět. Zde je pět tipů, jak vyniknout a stát se nejlepším pracovníkem help desku.

 

Přehrát záznam webináře

NEBO

Vyzkoušejte zdarma

Klíčové vlastnosti:

  • Tikety z e-mailu nebo zjednodušeného uživatelského rozhraní
  • Třídění tiketů do projektů podle zákazníků/produktů nebo jiných kritérií
  • Automatická e-mailová upozornění pro klienty během zpracování tiketů
  • Definice SLA - čas na odpověď, čas na vyřešení, vlastnosti, předplacené hodiny
  • Přehledy podle projektu nebo klienta + celkové statistiky zpracování tiketů
  • Přizpůsobitelné statistiky help desku

Nově ve verzi 2019:

  • Přehledy SLA - průměrná doba první odpovědi, neúspěšné SLA, poměr úspěšnosti atd.
  • Sledování výkonnosti tiketů operátorem (vlastníkem tiketu)
  • Rychlejší e-mailové odpovědi z tiketu
  • Automatické sledování e-mailů z tiketu
  • Nový řídicí panel pro manažery help desku
  • Nový řídicí panel pro operátory help desku
  • Nové přednastavené řídicí panely s pokročilými statistikami

 

Autor: Lukáš Beňa

Další informace

Založte si Easy Project zdarma

Všechny funkce | SSL ochrana | Denní zálohy

nebo

bez platby a bez instalace