Hlavní informace

Jaké jsou hlavní benefity používání Easy Projectu?

Pracovníci mají jasno o prioritách a k ruce všechny podklady pro realizaci úkolů. Manažeři mají přehled o stavu projektů a zásadně šetří čas při jejich zahajování a řízení. Majitelé mají přehled o ziskovosti všech projektů, cash-flow a mají zorganizovanou firmu.

Easy Project přinese do vaší firmy systém.


Jak lze Easy Project provozovat?

Easy Project můžete provozovat na vlastním serveru nebo můžete využít našich serverů a provozovat ho v cloudu. Záleží pouze na vašich preferencích. 


Lze začít se základním řízením a později rozšiřovat?

Ano. Startovacím řešením je "Základní řízení projektů", které lze rozšířit o další řešení:

  • Pokročilé řízení projektů
  • Řízení kapacit zdrojů
  • Řízení financí
  • Řízení zákazníků

Easy Project můžete vždy libovolně rozšířit o moduly, které právě potřebujete.


Jak Easy Project vyzkoušet?

Založte si testovací verzi na 14 dní ZDARMA, případně nás kontaktujte pro nezávaznou prezentaci na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Jak s Easy Projectem pracují uživatelé?

Uživatelé do Easy Projectu přistupují přes internetový (webový) prohlížeč. Na uživatelské počítače tedy není potřeba nic instalovat. Přistupovat lze také z chytrého telefonu přes mobilní aplikace (Android, iPhone). 


Možnosti pořízení Easy Projectu – pronájem, či nákup softwaru?

Existují 2 možnosti pořízení softwaru. A) Jednorázový nákup licence pro daný počet uživatelů. B) Pronájem softwaru pro daný počet uživatelů a dané období (1 nebo 12 měsíců).

Pořízení, nákup softwaru

Nákupem licence softwaru pro daný počet uživatelů získáváte právo na provoz 1 instalace Easy Projectu s limitem pro počet aktivních uživatelských účtů.

Zároveň obdržíte zdrojové kódy softwaru, které jsou ve vašem fyzickým i právním vlastnictví.

Součástí pořízení jsou aktulizace softwaru na 3 měsíce zdarma. Další aktualizace softwaru jsou zpoplatněny.

Pronájem softwaru

Při pronájmu nejste nabyvateli licence softwaru. Pouze si pronajímáte přístup do softwaru pro daný počet uživatelů a výpočetní kapacitu pro provoz softwaru. Pronájem Easy Projectu je možný pouze v cloudu – na serverech společnosti Easy Software s.r.o.

Pronájem v sobě zahrnuje updaty softwaru.


Jak jsou počítáni uživatelé softwaru?

Jako uživatel je počítán každý člověk, který má v systému zaveden uživatelský účet. Pokud máte ve firmě 20 pracovníků, které chcete řídit, budete potřebovat licenci pro 20 uživatelů.

Jako uživatelé jsou počítáni i externisté či klienti, kteří do Easy Projectu přistupují.


Je možný přechod z pronájmu na pořízení softwaru?

Přechod z pronájmu na pořízení softwaru je samozřejmě možný včetně přenosu všech dat z pronajímané instance. Nicméně musí dojít k nákupu licence Easy Projectu pro daný počet uživatelů.

Cena za budoucí zaplacené, ale nevyužité období pronájmu může být započtena oproti ceně jednorázového pořízení.  

Cena za již uplynulé období pronájmu nebude započtena oproti ceně jednorázového pořízení.


Zabezpečení Easy Projectu při provozu v cloudu?

Easy Project je zabezpečen pomocí SSL šifrování – stejné používá i vaše internetové bankovnictví. Veškerá komunikace mezi uživatelským počítačem a Easy Projectem je tudíž zašifrovaná a nečitelná. Nikdo nemůže žádná data odposlechnout.

Je možné bezpečnost ještě zvýšit?

Ano, můžeme vám zřídit VPN (Virtual Private Network), což je další úroveň šifrování. Mezi uživatelským počítačem a Easy Projectem vzniká šifrovaný tunel. Jedná se o největší míru ochrany, kterou používají i softwaroví giganti.

Zálohování dat?

Pokud Easy Project běží na serveru společnosti Easy Software, veškerá vaše data jsou každodenně zálohovaná. Každodenní zálohy jsou uchovávány 30 dní zpět a jedna mesíční záloha dokonce 12 měsíců zpět – zálohování je základem bezpečnosti, a to my víme.

Jsou servery Easy Software bezpečné?

Naše servery jsou zabezpečeny fyzickými prvky, např. zálohovaným napájením, protipožárním systém, kamerovým systémem atd. Virtualizační a aplikační servery jsou zabezpečeny pomocí:

  • zabezpečených protokolů HTTPS,
  • přístupu na storage a management karty serverů přes interní síť dostupnou přes VPN,
  • SSH administrátorského přístupu s autorizací pomocí klíče,
  • pravidelnou zálohou dat,
  • ochranou proti selhání hardwaru.

Easy Project na vlastním serveru?

Ano, Easy Project můžete provozovat v rámci vlastní IT infrastruktury. Můžeme pro vás připravit virtualizační balíček či nainstalovat přímo k vám. 


Jak probíhají aktualizace Easy Projectu?

Při pronájmu softwaru (provoz v cloudu) jsou aktualizace softwaru automatické.

Při pořízení softwaru jsou aktualizace na 3 měsíce zdarma, následně jsou zpoplatněny jako updaty softwaru.

Updaty jsou v den vydání dostupné na zákaznickém portálu ke stažení a klient je může instalovat svépomocí nebo mu instalaci zajistíme jako službu.


Integrace Easy Projectu s dalšími systémy – je možná?

Easy Project má kompletně zdokumentované REST API viz: http://docs.easyproject.apiary.io/. Jakákoliv data (úkoly, projekty, uživatelé, záznamy času) mohou být synchronizována s dalšími systémy.


Parametry provozu v cloudu (včetně pronájmu softwaru)?

Easy Project je hostován v TTC telehousing data centru v Praze, které splňuje bezpečnostní úroveň TIER III+.

Databáze a všechna data jsou denně zálohovány a zálohy jsou udržovány 14 dní zpětně. Veškerý přenos dat mezi uživatelskými počítači a serverem je šifrován pomocí SSL. Součástí provozu v cloudu jsou pravidelné updaty aplikace – váš Easy Project je vždy aktuální. 


Požadavky na provoz na vlastním serveru?

Pro provoz Easy Projectu na vlastním serveru doporučujeme:

Hardware:
Procesor: Intel Xeon E5420 Harpertown 2.5 GHz
RAM paměť: 4 GB
Disk: 10 GB (2 GB pro databázi + 8 GB pro sdílené dokumenty)
Síťovou kartou + připojení k internetu (ideálně páteřní síti)

Sofware:
Easy Project lze provozovat na UNIX, Linux serverech (doporučujeme distribuci Debian) a Windows s použitím našeho předpřipraveného VMWare, na kterých lze instalovat a zkompilovat programovací jazyk Ruby verze minimálně 2.1.x (https://www.ruby-lang.org/en/news/2014/11/13/ruby-2-1-5-is-released/)
Bundle: (http://gembundler.com/bundle_install.html)
Databázový server: MySQL 5 nebo vyšší (http://www.mysql.com/downloads/mysql/)
http://instantrails.rubyforge.org/svn/trunk/InstantRails-win/InstantRails/mysql/bin/libmySQL.dll)
Databáze: MySQL, PostreSQL. K dispozici je také kompletní VMWare pro provoz Easy Projectu na virtuálním serveru.


Další informace

Přesvědčte se sami:

Efektivnější projekty

Snadné ovládání

Rychlejší týmová spolupráce

Vyzkoušejte
TRIAL ZDARMA

žádné platební údaje
bez závazku
bez instalace

Co je vlastně Easy Project?

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

CIOreview Stamp Easy Redmine Top 20 Open Source Provider

IPMA PMI compatible software Easy Project.png

*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi
u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA
a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider.
**The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.

iOS ANdroid compatible Easy Redmine

Easy Project používají stovky organizací po celém světě, v Česku třeba tyto:

Reference Easy Project loga klientu 1

Reference Easy Project loga klientu 2

xReference Easy Project loga klientu 2017 compres

Vyzkoušejte Zdarmana 14 dní

.easyproject.cz

všechny funkce, video tutoriály, znalosti